ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας Ρέντη: Καταδικάζουμε την επίθεση στην Φαβέλα Ζητάμε το κλείσιμο των γράφειων της Χρυσής Αυγής. Καλούμε στις 17 Μάρτη στο συλλαλητήριο

Ψήφισμα που καταδικάζει την επίθεση της Χρυσής Αυγής στη Φαβέλα, ζητά να κλείσουν τα γραφεία-ορμητήρια της εγκληματικής συμμορίας στον Πειραιά και καλεί στις 17 Μάρτη, ψηφίστηκε εχτές (26/2), ομόφωνα, στο Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας-Ρέντη. Το Ψήφισμα είχαν καταθέσει οι δημοτικές κινήσεις "Κόντρα στο Ρεύμα" και "Ανταρσία στην Κοκκινιά".
Ακολουθεί το ψήφισμα:

"Καταδικάζουμε την επίθεση τάγματος εφόδου της Χρυσής Αυγής στον Κοινωνικό Χώρο Φαβέλα στον Πειραιά, που έγινε το βράδυ της Κυριακής 25/2. Οι τραμπούκοι της Χρυσής Αυγής φορώντας κράνη και κρατώντας στειλιάρια και πυρσούς, εισέβαλαν στο χώρο και τραυμάτισαν στο κεφάλι την Ελευθερία Τομπατζόγλου, δικηγόρο της Πολιτικής Αγωγής της οικογένειας του Παύλου Φύσσα και άλλα τέσσερα άτομα.
Θεωρούμε ότι αυτή η επίθεση είναι μία ακόμα κραυγαλέα επιβεβαίωση ότι πρόκειται για ναζιστική εγκληματική οργάνωση που παριστάνει το νόμιμο κόμμα. Η ίδια διαπίστωση επιβεβαιώνεται καθημερινά με την εξέλιξη της δίκης της Χρυσής Αυγής.
Ως Δημοτικό συμβούλιο Νίκαιας Ρέντη απαιτούμε να κλείσει εδώ και τώρα το Γραφείο-ορμητήριο της Χρυσής Αυγής στο Πειραιά και να συλληφθούν οι χρυσαυγίτες που εισέβαλαν στη Φαβέλα.
Απαιτούμε την καταδίκη της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης.
Στηρίζουμε κάθε κινητοποίηση, εκδήλωση, δράση του μαζικού κινήματος με στόχο να μην επιτρέψουμε τη δράση των ταγμάτων εφόδου στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Στηρίζουμε το μεγάλο αντιφασιστικό -αντιρατσιστικό συλλαλητήριο που διοργανώνεται στην Αθήνα και σε δεκάδες άλλες πόλεις του πλανήτη, το Σάββατο 17 Μάρτη, Ομόνοια 3μμ."

Η ανταρσια στην Κοκκινιά καλει στην αντιφασιστική συγκέντρωση στις 2/3 στις 6μμ στην πλατεια Καραϊσκάκη

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Το ταξικό, πολιτικό έγκλημα στη δυτική Αττική δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο!

Η φονική τραγωδία στη Μάνδρα και τη Νέα Πέραμο είναι μια από τις μεγαλύτερες των τελευταίων δεκαετιών, με θύματα για άλλη μια φορά από τις φτωχογειτονιές τις Δυτικής Αττικής. Ο αριθμός των νεκρών έχει φτάσει πλέον τους 24. Ταυτόχρονα, μια ολόκληρη πολιτεία παραμένει μέσα στις λάσπες με τους κατοίκους να προσπαθούν με ό,τι μέσα διαθέτουν, χωρίς ρεύμα και νερό, να καθαρίσουν τους τόνους λάσπης και μπάζων. Εικόνες γενικής καταστροφής μιας ολόκληρης πόλης, του οδικού δικτύου, των υποδομών της, των καταστημάτων και των σπιτιών συνθέτουν τον απόηχο ενός εγκλήματος με ξεκάθαρα πολιτικό χαρακτήρα και ξεκάθαρο ταξικό πρόσημο.
Γιατί ακόμη μία φορά αποδεικνύεται περίτρανα, ότι τις καταστροφές, τις πλημμύρες, τους σεισμούς, τις ασθένειες από τα φουγάρα και τη χωματερή, ο λαός τις μετράει με νεκρούς, τραυματίες, αρρώστους, χαμένο μόχθο μίας ζωής, ενώ οι πλούσιοι τις βλέπουν από τα κανάλια ή από τις μετρήσεις και τις έρευνες...
Οι κυβερνητικές, περιφερειακές και δημοτικές, και αρχές πετώντας το μπαλάκι των ευθυνών, επιδίδονται σε έναν αέναο τηλεπικοινωνιακό τσακωμό, αντί να μεριμνήσουν ώστε να τεθεί σε λειτουργία ένας αποτελεσματικός μηχανισμός αποκατάστασης της περιοχής.  Μία εβδομάδα μετά και δεν υπάρχει η στοιχειώδης ενεργοποίηση για την αντιμετώπιση των ζημιών: για να καθαρίσει χωρίς καθυστέρηση η πόλη από τη λάσπη, να αποκατασταθεί το ρεύμα και το νερό, να δοθεί άμεσα στέγη και περίθαλψη σε όσους το έχουν ανάγκη!
Το ταξικά ανάλγητο δολοφονικό και μνημονιακό κράτος υπάρχει μόνο όταν το χρειάζεται ο πλούσιος και ο ισχυρός. Ενεργοποιείται αποτελεσματικά για την καταστολή διαδηλώσεων, για παρελάσεις ή επισκέψεις ευρωπαίων και Αμερικάνων πολιτικών, αλλά απουσιάζει όταν πεθαίνει και καταστρέφεται η εργατιά!
Το δε κενό της δημόσιας αρμοδιότητας και της κατάρρευσης των κοινωνικών υπηρεσιών έρχεται να καλυφθεί από τον στρατό ή από ΜΚΟ και εθελοντισμό, παρέχοντας τζάμπα εργασία και ευκαιρίες καριέρας για διεθνείς και εγχώριες οργανώσεις και δίκτυα συμφερόντων.
Πάνω στο πρόβλημα ξεδιπλώνεται από τους αστούς πολιτικούς κοκορομαχία πολιτικαντισμού και μεθόδευση για αποποίηση ευθυνών, με κορυφαία πράξη την κατάθεση μήνυσης από την περιφερειάρχη Αττικής κ. Δούρου.
Όμως, το προδιαγεγραμμένο έγκλημα έχει συγκεκριμένες αιτίες και για την τραγωδία υπάρχουν πολιτικές ευθύνες!
Πράγματι υπάρχει κλιματική αλλαγή, που οφείλεται στην καπιταλιστική «ανάπτυξη», την απληστία των κεφαλαιοκρατών για κέρδη, την άρνηση ηγετών όπως ο Τραμπ να συμφωνήσουν σε μείωση των ρύπων.  Υπάρχει και έλλειψη προσανατολισμού στη διαφύλαξη και προστασία των δασών από τις πυρκαγιές και από το χέρι του εμπρηστή που οπλίζουν τα οικονομικά συμφέροντα και οι δασοκτόνοι νόμοι, νέοι και παλιότεροι, ενώ δεν υπάρχει μέριμνα για αναδάσωση. Όλα αυτά συντελούν τα καιρικά φαινόμενα έντονα ή μη να φέρνουν καταστροφικές συνέπειες. Όμως, η επίκληση της κλιματικής αλλαγής και της σπανιότητας αυτών των φαινομένων από τον πρωθυπουργό για να καλύψει τις πολιτικές ευθύνες για το χωροταξικό σχεδιασμό, για την οικοδόμηση της πόλης ως ξέφραγο οικόπεδο για τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, για την ανυπαρξία έργων υποδομής, για την έλλειψη αντιπλημμυρικών έργων, για την ολιγωρία για άμεσα μέτρα προστασίας  δεν είναι δικαιολογία.
Και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν την ευθύνη για όλα τα παραπάνω και για την έλλειψη σχεδιασμού και εκτέλεσης αντιπλημμυρικών έργων, τέτοιων ώστε να αντιμετωπίζεται  η εμφάνιση και ακραίων καιρικών φαινομένων. Έλλειψη που αποτυπώνει το «αναπτυξιακό μοντέλο» του πολιτικού συστήματος. Ένα μοντέλο ανάπτυξης,  που ευνοεί την άναρχη και αυθαίρετη δόμηση, που μπαζώνει τα ρέματα, προχωρά σε  αλόγιστες επεκτάσεις σχεδίων, νομιμοποιεί την καταπάτηση των δασών και την αυθαίρετη δόμηση, καίει τα δάση, τσιμεντοποιεί τα πάντα και θυσιάζει τη φύση στο κεφάλαιο και τις «επενδύσεις», προκρίνει τα έργα βιτρίνας, τις αναπλάσεις, τα έργα που φέρνουν εισπράξεις, αντί τα έργα υποδομών.
Ξέρουμε πολύ καλά, ότι όταν πρόκειται για τη διευκόλυνση επενδύσεων, όταν τίθεται ζήτημα για τη στήριξη των επιχειρηματικών συμφερόντων εκεί υπάρχουν τρόποι για φαστ τρακ διαδικασίες.. Με ευκολία βρίσκονται τρόποι για να δώσουμε λεφτά στο Φάληρο του Νιάρχου, για να διευκολυνθεί ο Λάτσης, για να εκποιηθεί η δημόσια περιουσία, για χρηματοδοτηθούν έργα βιτρίνας και αναπλάσεις πλατειών... Για τα άλλα, για τα σημαντικά έργα ασφάλειας, κολλάει τα πάντα η γραφειοκρατία. Και η λογική αυτή δεν αφορά μόνο τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Η πολιτική ευθύνη της Περιφερειακής διοίκησης Αττικής για τις κατευθύνσεις αυτές είναι τεράστια! Ενδεικτικά, τον  περασμένο Ιούλη, το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, ενέκρινε την «Ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου» στον Ασπρόπυργο, χωρίς να τηρούνται βασικότατες προϋποθέσεις και όροι της πολεοδομικής και περιβαλλοντικής νομοθεσίας, σε μια περιοχή που διασχίζεται από 7 ρέματα που δεν έχουν οριοθετηθεί!
Ενώ τα κονδύλια που δαπανώνται δήθεν για την αντιπλημμυρική προστασία πηγαίνουν κυρίως σε έργα εγκιβωτισμού των ρεμάτων και τσιμεντοποίησης και σε  κυκλώματα «ημέτερων» προμηθευτών των υπουργείων, της Περιφέρειας και των Δήμων.
Ήρθε όμως η ώρα, οι εργαζόμενοι, η νεολαία, τα πληττόμενα λαϊκά στρώματα να μην αφήσουν και αυτό το φονικό έγκλημα χωρίς απάντηση!
Θα αγωνιστούμε όλοι μαζί και η οργή μας θα γίνει ένα ορμητικό ποτάμι που θα πάρει στο διάβα του όλη τη σαπίλα τους, τις υποσχέσεις για τα ψίχουλα βοήθειας, τα διοικητικά προσχήματα και την κυνική αδιαφορία τους για τις ανάγκες της λαϊκής πλειοψηφίας!
Για να μη θρηνήσουμε άλλους νεκρούς αδικοχαμένους!
Για να ανατρέψουμε συνολικά την αστική πολιτική και την μνημονιακή καταστροφή αυτών και των προηγουμένων και όλων όσων μετατρέπουν ακόμα και τη φύση σε συνεργό των δολοφονικών τους πολιτικών!
Απαιτούμε και Διεκδικούμε:
·           Να λογοδοτήσουν τώρα όλοι οι υπεύθυνοι σε κυβέρνηση και κράτος περιφέρεια και δήμους,  εργολάβοι και επιχειρηματίες!
·           Να  στηριχθούν οι κάτοικοι των περιοχών, άμεσα μέτρα για την ένδυση, στέγαση, τη σίτιση. Να ολοκληρωθεί η καταγραφή των ζημιών, στα νοικοκυριά, και μικρές επιχειρήσεις. Να αποζημιωθούν στο σύνολό τους (100%) και στο ακέραιο όσοι πλήγηκαν!
·           Μέριμνα για συναδέλφους πρόσφυγες και μετανάστες που μένουνε σε “παραπήγματα” στην ευρύτερη περιοχή των Μεγάρων, της Μάνδρας και της Μαγούλας.
·           Διαγραφή των χρεών σε εφορία, ΟΑΕΕ, τράπεζες για τους πληγέντες. Να σταματήσουν άμεσα οι όποιες διαδικασίες κατάσχεσης. Απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη. Καμία διακοπή νερού, ρεύματος και τηλεφώνου σε εργατικές και λαϊκές οικογένειες που έχουν χρέη.
·           Μόνιμες προσλήψεις προσωπικού στο δήμο για την αντιμετώπιση των αναγκών καμία απόλυση συμβασιούχου οποιασδήποτε μορφής. Ενίσχυση του Θριάσιου Νοσοκομείου με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων. Πλήρη στελέχωση με μόνιμο προσωπικό και εξοπλισμό των Κέντρων Υγείας Ελευσίνας και Μεγάρων. Δημιουργία αντίστοιχων Κέντρων Υγείας σε Μάνδρα, Ασπρόπυργο, Νέα Πέραμο και Μαγούλα.
·           Κατάργηση διοδίων Αττικής και Εθνικής Οδού για να μπορούν να μετακινηθούν οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι των περιοχών. Αποκλειστικά δωρεάν και με ασφάλεια μεταφορά των μαθητών στα σχολεία.
·           Να ληφθούν τώρα μέτρα αντιπλημμυρικής προστασίας με ολοκληρωμένο επιστημονικό σχεδιασμό για όλη τη χώρα και την Αττική, που θα περιλαμβάνει τα βουνά, τα ρέματα και τα ποτάμια,  για να μη θρηνήσουμε άλλους νεκρούς από καμία κακοκαιρία! Να γίνουν μελέτες και αυστηροί έλεγχοι ασφαλείας  για να μη ζήσουμε άλλες παρόμοιες καταστάσεις!
·           Όχι άλλα έργα με γνώμονα τα επιχειρηματικά κέρδη, την ασύδοτη, εγκληματική δράση του κεφαλαίου, της καπιταλιστικής «ανάπτυξης»,  όχι άλλα έργα χωρίς να υπολογίζεται το ανθρώπινο και περιβαλλοντικό κόστος!  Έργα υποδομής για την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών!

Αριστερές – Αντικαπιταλιστικές Κινήσεις Πόλης-Περιφέρειας



Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης
Ανυπακοή στις γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης
Ανυπότακτη Καισαριανή Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση
Ανυπότακτη Πετρούπολη
Ανυπότακτη Πόλη-Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση στις γειτονιές Αγ. Αναργύρων Καματερού
Ανυπότακτο Αγρίνιο
Αριστερή Κίνηση Αγίας Βαρβάρας Αντι-θέσεις
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα
Αριστερή Παρέμβαση στα Γιάννενα
Αριστερή Πρωτοβουλία Γλυφάδας
Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Μαρουσιού «Εκτός των Τειχών»
Εκτός Πλάνου- Αντικαπιταλιστική Κίνηση Ελληνικού Αργυρούπολης
Εκτός Σχεδίου-Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Ν. Ιωνίας
Κίνημα στην Πόλη στου Ζωγράφου
Μαχόμενη Αριστερή Δύναμη Ανατροπής Δάφνης-Υμηττού-ΜΑΡΙΔΑ
Μαχόμενη Ηλιούπολη
Μέτωπο Ρήξης Ανατροπής στο Δήμο Θέρμης
Μια Πόλη Ανάποδα-Αριστερή παρέμβαση στους δρόμους της Ν. Σμύρνης
Ρήξη  και Ανατροπή στο Νέο Ηράκλειο-Αντικαπιταλιστική Δημοτική Κίνηση
Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή
Ανταρσία στα Χανιά

Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική
Ανταρσία στο Αιγαίο
Ανταρσία στο Μοριά-Συμπόρευση για την ανατροπή
Ανταρσία – Αντικαπιταλιστική Αριστερή στην Κ. Μακεδονία
Αντικαπιταλιστική Αριστερά στα Ιόνια
Ανυπότακτη Κρήτη
Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία-Ανταρσία για την Ανατροπή
Αριστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο
Αριστερή Παρέμβαση στη Στερεά Ελλάδα
Αρ.Συ. Ανατροπή-Ανταρσία στη Δυτική Μακεδονία

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ



Ψηφίζεται σήμερα (13/11) ο προϋπολογισμός του Δήμου Νίκαιας-Ρέντη για το 2018, προσαρμοσμένος σε  μία πολιτική φτώχειας και σκληρής λιτότητας, στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης των μνημονίων. 
Μέσα από τα νούμερα του προϋπολογισμού αναδεικνύονται για μια ακόμα φορά, τα ψέματα της κυβέρνησης ότι τα δύσκολα δήθεν βρίσκονται πίσω μας... αφού τον Αύγουστο του 2018 το τρίτο "ελληνικό πρόγραμμα" (αυτό που υπέγραψε η κυβέρνηση του Τσίπρα το καλοκαίρι του 2015) λήγει.
Φανερώνει τι σημαίνουν οι κοροϊδίες περί κοινωνικού μερίσματος που υπόσχονται Τσίπρας –Τσακαλώτος για να χρυσώσουν τα πλεονάσματα του 3,5% από την επόμενη χρονιά.

Όλη αυτή η σκηνοθεσία έχει πολύ συγκεκριμένους στόχους. Πρώτο, να κάνει τους πλεονασματικούς προϋπολογισμούς “κανονικότητα”, να μας μάθει να ζούμε με τα θηριώδη πλεονάσματα. Δεύτερο, να καλλιεργήσει κατάλληλο κλίμα για την “έξοδο στις αγορές”, δείχνοντας ότι η διαχείριση του χρέους, που φέτος έφτασε το 170% του ΑΕΠ, έχει δήθεν βρει το δρόμο της.
Επιπτώσεις στους ΟΤΑ                          
Για τους εργάτες και τους φτωχούς όλα αυτά σημαίνουν νέες και ατελείωτες θυσίες. Tο κυνήγι των πλεονασμάτων  έχει σαν αποτέλεσμα το ξεζούμισμα των δήμων - και κατ΄ επέκταση των πολιτών που στερούνται δαπάνες για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
Το 2018 έρχεται μαχαίρι129 εκατομμυρίων ευρώ στο ποσό των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) που αποδίδεται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Πέρσι η περικοπή της ανάλογης κρατικής επιχορήγησης ήταν στο 10%. Ακόμα και αυτή η πετσοκομμένη  φετινή επιχορήγηση μπορεί να μπαίνει υπό αίρεση από την ενεργοποίηση του κόφτη σε περίπτωση μη επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων.
Η πολιτική των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών, έτσι  ώστε  οι δαπάνες να μην ξεπερνούν τα έσοδα, δεν είναι πάρα ένας μνημονιακός μηχανισμός  επιτήρησης και εφαρμογής της γενικότερης καταστροφικής αντιλαϊκής πολιτικής και στο Δήμο.

Στην ουσία δηλαδή μονιμοποιείται και «νομιμοποιείται» η κατά 60% περικοπή των Κ.Α.Π. που έγινε το 2012. 

Δήμος Νίκαιας –Ρέντη

Συνέπεια όλων των ανωτέρω είναι ότι στον προϋπολογισμό 2018, αποτυπώνεται η συνέχιση της πολιτικής των περικοπών, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό από πέρσι με αποτέλεσμα έναν προϋπολογισμό φτωχό, που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις ανάγκες των πολιτών. Το «κάθε πέρσι και καλύτερα», μιλώντας για το δημοτικό προϋπολογισμό του 2018 ταιριάζει γάντι.
Η Δημοτική Αρχή στριμώχνει την υλοποίηση και την ιεράρχηση των έργων στις μειωμένες κρατικές επιχορηγήσεις,  περιορίζει τις λειτουργικές και κοινωνικές δαπάνες, στερώντας πολύτιμες υπηρεσίες. Η παραγωγή δημοτικού έργου φτάνει να ελπίζει στα ευρωπαϊκά προγράμματα, που προσπαθεί να αξιοποιήσει ο Δήμος.
Εναρμονισμένος με όλη αυτή την πολιτική της ΕΕ, του ΔΝΤ και τον  Κρατικό Προϋπολογισμό, ο Προϋπολογισμός του Δήμου Νίκαιας -Ρέντη, προβλέπει μειωμένα κονδύλια για έργα, καθήλωση των μισθολογικών δαπανών, συνέχιση της ανταποδοτικής και φορομπιχτικής πολιτικής για τους δημότες και γενικά την εφαρμογή μίας «περιοριστικής πολιτικής» που αποτελεί το πλαίσιο, μέσα στο οποίο ο Δήμος καλείται να λειτουργήσει για μια ακόμα χρονιά.  

Αποτέλεσμα να είναι ένας προϋπολογισμός διαχειριστικός και ισοσκελισμένος σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας, αλλά χωρίς όραμα, χωρίς κοινωνική πολιτική.

Συγκεκριμένα ότι κωδικός έχει να κάνει με κρατική επιχορήγηση πετσοκόβεται.

Τα ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ του ’18 υπολογίζονται στα 38, 600 εκατ. Ευρώ, μειωμένα κατά 6%

ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΠ που διατίθενται για κάλυψη πάγιων  και λειτουργικών αναγκών, είναι μειωμένο κατά 9%.

Τα ΈΚΤΑΚΤΑ ΕΣΟΔΑ  μειωμένα κατά 17,76%
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ -63,66%
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, που αφορούν αγορές κτιρίων -τεχνικών έργων, καθαρισμούς φρεατίων, επισκευές, μελέτες και ειδικές δαπάνες , παρουσιάζουν Μείωση κατά-7,59%.

Η συμμετοχή του δήμου  στους τομείς της πρόνοιας και της αλληλεγγύης είναι ελάχιστη.
Τα χρήματα που εμφανίζονται και προορίζονται για κοινωνική πολιτική είναι χρήματα που δίνουν τα Υπουργεία και η Ε.Ε. για επισιτιστική βοήθεια και λοιπές δράσεις, τα οποία ο Δήμος απλά τα διαχειρίζεται. .

Το αποτέλεσμα είναι πάνω από το 40% των εσόδων του Δήμου του 2018 να προέρχεται από δημοτικά τέλη,  από φόρους, εισφορές, πρόστιμα και προσαυξήσεις

Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι

Οι Δημότες πληρώνουν από την τσέπη τους χοντρά και μάλιστα δύο φορές: συμμετέχουν με φόρους, τέλη, χαράτσια στα έσοδα του δήμου και μετά από την τσέπη τους καλύπτονται τα Έξοδα χρήσης και η αποπληρωμή τόκων και χρεολυσίων του Δανείου στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.      

Κάθε χρόνο το προσωπικό του δήμου γίνεται όλο και πιο ολιγάριθμο, όλο και πιο κακοπληρωμένο. Η λειτουργία των υπηρεσιών και ειδικά της καθαριότητας βασίζεται όλο και περισσότερο σε 8μηνήτες του ΟΑΕΔ, που αντιμετωπίζονται ως αναλώσιμο προσωπικό παρόλο που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι Δημότες κατά συνέπεια δέχονται πιο υποβαθμισμένες υπηρεσίες. Και μάλιστα κάθε τόσο καλούνται από τη δημοτική αρχή να καλύψουν τα κενά που αφήνει η η πολιτική της στην υπηρεσία καθαριότητας και πρασίνου με εθελοντική προσφορά εργασίας.  
Παντελής έλλειψη μέτρων ανακούφισης των φτωχών, των ανέργων και των ανασφάλιστων δημοτών. Τραγικές ελλείψεις στις δαπάνες για κοινωνική πολιτική. Η Δημοτική Αρχή φτάνει να υπογράφει μνημόνια συνεργασίας με αμφιβόλου προέλευσης ΜΚΟ, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδοφορίσουν πάνω στη φτώχεια και την ανέχεια των δημοτών.

Το Κράτος σταδιακά αποσύρεται πλήρως από την χρηματοδότηση του δήμου, τη στιγμή που εισπράττει ΕΝΦΙΑ, φορολογία εισοδήματος, ΦΠΑ, συνεχίζει τις περικοπές στις συντάξεις και τους μισθούς. Μην ξεχνάμε ότι η ΚΑΠ προέρχονται από το φόρο εισοδήματος και το φόρο Ακίνητης Περιουσίας (Φ.Α.Π.). Λεφτά δηλαδή που εισπράττονται αλλά δεν αποδίδονται στους δημότες αλλά στους τραπεζίτες για την εξυπηρέτηση του χρέους. 


Σήμερα, επτάμισι χρόνια μετά το "Καστελόριζο" και την επιβολή του πρώτου "Μνημονίου" είναι πλέον σχεδόν ομόφωνα αποδεκτό ότι το "ελληνικό πρόγραμμα" είχε σαν πρωταρχικό στόχο την διάσωση των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών και όχι της ελληνικής οικονομίας. Από τα δισεκατομμύρια που έχει πάρει μέχρι τώρα η Ελλάδα στα πλαίσια των "προγραμμάτων διάσωσης" μόνο ένα ελάχιστο κομμάτι έχει χρησιμοποιηθεί για να καλυφθούν τα ελλείμματα των προϋπολογισμών. Ο κύριος όγκος επέστρεφε κάθε φορά κατευθείαν πίσω στις πρωτεύουσες της Ευρώπης και από εκεί στα ταμεία των τραπεζών.

Ζούμε τις συνέπειες των επιλογών του συμβιβασμού  που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνοντας την κυβέρνηση. Αυτή η συλλογιστική οδηγεί σε έναν φαύλο κύκλο με συνεχείς υποχωρήσεις και ατέλειωτες θυσίες. Σε περικοπές των συντάξεων για να βγαίνουν τα πλεονάσματα και σε χειραψίες με τον Τραμπ για να “αναβαθμίζεται η χώρα ως επενδυτικός προορισμός”.

Η κρίση δεν είναι πίσω μας. Είναι μπροστά μας. Οι άρχουσες τάξεις δεν έχουν διέξοδο. Οι "λύσεις" τους δεν είναι τίποτα άλλο από τυφλές επιθέσεις ενάντια στους εργάτες και τους φτωχούς. Το μόνο που καταφέρνουν, όμως, είναι να γίνονται ολοένα και πιο απεχθείς και μισητοί στα μάτια της συντριπτικής πλειοψηφίας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση των μνημονίων και του ρατσισμού βρίσκεται σε κρίση, οι δυνατότητες για να τσακίσουμε την Τρόικα και τους εκβιασμούς της είναι αυξημένες. Μπορούμε να νικήσουμε με οργάνωση των αγώνων και συντονισμό από τα κάτω, με την ενίσχυση του αντιρατσιστικού και αντιφασιστικού κινήματος.

Σε αυτή την κατεύθυνση χρειάζεται να κινηθεί η Δήμος Νίκαιας-Ρέντη και όλοι οι Δήμοι, μαζί με τους εργαζόμενους στους ΟΤΑ και τους δημότες, προκειμένου να ανατραπεί ο φαύλος κύκλος των μνημονίων.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου άνοιξε το δρόμο για να πέσει η χούντα κόντρα στα τότε σενάρια ομαλοποίησης. Φέτος θα διαδηλώσουμε στην πορεία του Πολυτεχνείου για να σταματήσουμε τις απέραντες θυσίες της λιτότητας και των μνημονίων που προβλέπει η συμφωνία για την Τρίτη Αξιολόγηση. Θα είμαστε στους δρόμους ενάντια στο χτύπημα των πρωτοβάθμιων σωματείων και τους περιορισμούς στην κήρυξη απεργίας. Ενάντια στις απολύσεις των συμβασιούχων και την ανακύκλωση της ανεργίας. Ενάντια στις ρατσιστικές επιθέσεις που χτυπάνε από παιδάκια του δημοτικού μέχρι εργάτες γης στα χωράφια. Απαιτώντας την καταδίκη των νεοναζί δολοφόνων της Χρυσής Αυγής που κυκλοφορούν ελεύθεροι.
Σε αυτούς τους αγώνες βρίσκεται η διέξοδος για την αντικαπιταλιστική ανατροπή. Για να ανοίξει ο δρόμος για τη διαγραφή του χρέους, το άνοιγμα των συνόρων και τον εργατικό έλεγχο στα κλειδιά της οικονομίας και όλης της κοινωνίας. 

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Τέσσερα χρόνια από τη δολοφονία του Π. Φύσσα, το αντιφασιστικό κίνημα κλιμακώνει...

Τέσσερα χρόνια από τη δολοφονία του Π. Φύσσα, το αντιφασιστικό κίνημα κλιμακώνει...
ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑ 6ΜΜ, ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
 
ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ

Aντιφασιστική διαδήλωση Δευτέρα 18 Σεπτέμβρη 5μμ, στον τόπο δολοφονίας του Παύλου Φύσσα και πορεία μέχρι το Καστράκι Δραπετσώνας, όπου θα διοργανωθεί συναυλία από την οικογένεια Φύσσα.

Φέτος στα τέσσερα χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, περικυκλώνουμε τα Γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Μεσογείων και απαιτούμε να κλείσουν, γιατί είναι γραφεία ορμητήρια μίας εγκληματικής συμμορίας. Διεκδικούμε να πάνε τώρα φυλακή οι δολοφόνοι νεοναζί, μέχρι να ολοκληρωθεί η δίκη και να μείνουν εκεί για πάντα όλοι, να σταματήσουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να προκαλούν, όπως έκαναν με τη δολοφονική επίθεση κατά του φοιτητή Αλέξη Λάζαρη, έξω από τα κεντρικά τους Γραφεία, στον Ασπρόπυργο, το Μενίδι, τη Λέρο, τη Χίο.
Ταυτόχρονα συμπληρώνεται ένας μήνας από τη φασιστική δολοφονία της Χέδερ Χάγιερ στις 12 Αυγούστου στη Σαρλοτσβίλ των ΗΠΑ. Οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής υποδέχτηκαν στην Ελλάδα τον επικεφαλής των ταγμάτων εφόδου στην Σάρλοτσβιλ Μάθιου Χάινμπαχ, ο οποίος δήλωσε μέσα στο όργιο δολοφονικής βίας ότι εμπνέεται από τη δράση της Χρυσής Αυγής.  Το κίνημα που ξεσηκώθηκε κατά του Τράμπ που στήριξε χυδαία τους νεοναζί στη Σάρλοτσβιλ με επιθέσεις κατά των αντιφασιστών και της αριστεράς, σάρωσε όλη την Αμερική και πέρασε στην Ευρώπη.
Διαδηλώνουμε στις 16 Σεπτέμβρη και βροντοφωνάζουμε έξω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία: καμιά εμπλοκή στους βρόμικους ιμπεριαλιστικούς πολέμους του Τράμπ, ανοίξτε τα σύνορα στους πρόσφυγες των πολέμων, κλείστε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης τώρα, άσυλο και στέγη στους πρόσφυγες. Να καταργηθεί η ρατσιστική συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας που μετατρέπει τη Μεσόγειο σε υγρό τάφο για χιλιάδες πρόσφυγες, γυναίκες και παιδιά.
Στη Νίκαια, στο Κερατσίνι και σε όλες τις γειτονιές του Πειραιά γνωρίζουμε καλά τα αποτελέσματα του ανοίγματος γραφείων της εγκληματικής συμμορίας της Χρυσής Αυγής. Δεν ξεχνάμε ότι τα πρώην γραφεία τους στην οδό Καισαρείας, ήταν το κέντρο συγκρότησης των ταγμάτων εφόδου που οργάνωσαν τη δολοφονία του Π. Φύσσα, την επίθεση στους συνδικαλιστές της Ζώνης Περάματος, τη δολοφονική επίθεση στο σπίτι των Αιγυπτίων ψαράδων στο Πέραμα, την επίθεση σε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που έκαναν αφισοκόλληση στο περιβολάκι και τις δεκάδες επιθέσεις με ρόπαλα και μαχαίρια σε μετανάστες που ζουν στην πόλη της Νίκαιας και του Πειραιά.

Μέσα από την ενωτική δράση του αντιφασιστικού κινήματος, των συνδικάτων και της Αριστεράς, καταφέραμε να τους πετάξουμε έξω από τη Νίκαια, παρά το γεγονός ότι είχαν τη στήριξη της κυβέρνησης, της αστυνομίας, των δικαστικών αρχών και των ΜΜΕ. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε παντού. Να τσακίσουμε τους φασίστες, να βάλουμε τέρμα στο ρατσισμό και την ισλαμοφοβία και να ανοίξουμε με τους αγώνες μας το δρόμο για μία κοινωνία χωρίς, μνημόνια, φτώχεια και ανεργία, όπου ο πλούτος που παράγει όλη η εργατική τάξη θα πηγαίνει για τις ανάγκες τις και όχι για τους τραπεζίτες και το χρέος.  

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ ΡΕΝΤΗ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ

Στο χτεσινό (29/8) Δημοτικό Συμβούλιο οι παρατάξεις "Ανταρσία στην Κοκκινιά" και "Κόντρα στο Ρεύμα" καταθέσαμε με αφορμή τα 4 χρόνια από την δολοφονία του Παύλου Φύσσα το παρακάτω σχέδιο ψηφίσματος.
"Ποτέ ξανά φασισμός!
Να κλείσουν τα γραφεία-ορμητήρια της Χρυσής Αυγής!
Στη φυλακή για πάντα οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα!
Βαδίζοντας προς την τέταρτη επέτειο της στυγερής δολοφονίας του Παύλου Φύσσα από τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής, ολόκληρος ο πλανήτης συγκλονίστηκε από τη δολοφονία της Χέδερ Χάγιερ στο Σαρλοτσβίλ της Αμερικής. Οι φασίστες και ρατσιστές που οργάνωσαν την επίθεση και τη δολοφονία στις ΗΠΑ δήλωσαν απροκάλυπτα ότι εμπνέονται από τη δράση των νεοναζί της Χρυσή Αυγής στην Ελλάδα και οι Χρυσαυγίτες δολοφόνοι έτρεξαν να χαιρετήσουν τους ομογάλακτους τους στην Αμερική για τη δολοφονική τους δράση!
Η δίκη της Χρυσής Αυγής μπαίνει στην τελική ευθεία με τους μάρτυρες να έχουν καταγράψει ξεκάθαρα τον οργανωμένο και κεντρικά καθοδηγημένο χαρακτήρα των δολοφονικών επιθέσεων της Χρυσή Αυγής, τις ευθύνες της ηγεσίας της και το ρόλο των κεντρικών γραφείων της Λεωφόρου Μεσογείων σαν ορμητήρια γι αυτές τις επιθέσεις.
Στηρίζουμε το μεγάλο αντιφασιστικό συλλαλητήριο στις 16 Σεπτέμβρη στο Σύνταγμα και πορεία προς την αμερικάνικη Πρεσβεία και τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Μεσογείων, που οργανώνουν συνδικάτα, κοινότητες μεταναστών και προσφύγων, αντιρατσιστικές κινήσεις και μαζικοί φορείς και στις 18/9 διαδήλωση στο Κερατσίνι, τον τόπο της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα. "
Το ψήφισμα πέρασε ομόφωνα, μετά από παρέμβαση της Λαϊκής Συσπείρωσης που πρότεινε να απαληφθούν τα δυο καλέσματα και στη θέση τους να μπει ότι ως Δημοτικό Συμβούλιο στηρίζουμε όλες τις κινητοποιήσεις που θα γίνουν μέσα στο Σεπτεμβρη στη μνημη του Παύλου Φύσσα.
Τις επόμενες τρεις εβδομάδες η Ανταρσία στην Κοκκινιά μαζι με την ΚΕΕΡΦΑ οργανώνει εξορμήσεις και αφισοκολλήσεις σε πλατείες και εργατικούς χώρους της πόλης για την επιτυχία της μεγάλης συγκέντρωσης και πορείας στις 16 Σεπτεμβρη, σε σύνδεση με το κίνημα των ΗΠΑ και με στόχο να κλείσουν τα γραφεία ορμητήρια της Χρυσής Αυγής. Συνεχίζουμε στις 18/9 στο Κερατσίνι στον τόπο της δολοφονίας του Παύλου, παλεύοντας στη μνήμη του να διώξουμε τους φασίστες από τις γειτονιές του Πειραιά και να τους βάλουμε στη φυλακή για πάντα.

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ


ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ

ΟΛΟΙ στο πανελλαδικό συλλαλητήριο Πέμπτη 29 Ιούνη 10.30- πλ. Καραϊσκάκη


Χαιρετίζουμε τον αγώνα των εργαζόμενων στους Δήμους για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Ο αγώνας των συμβασιούχων είναι αγώνας όλης της κοινωνίας ενάντια στην ανεργία και τα μνημόνια, ενάντια στις περικοπές και τις ιδιωτικοποιήσεις. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιχειρεί να καλυφτεί πίσω από τις ταξικές και άδικες αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου ώστε να οδηγήσει σε απόλυση τις χιλιάδες των συμβασιούχων, ανακυκλώνοντας μερικούς από αυτούς σε νέες θέσεις εργασιακής ομηρίας. Ξέρουμε πολύ καλά ότι το Σύνταγμα «παραμερίστηκε» πολλές φορές είτε για να μειωθούν μισθοί και οι συντάξεις, είτε για να ξεπουληθεί η Δημόσια περιουσία στο πλαίσιο της εφαρμογής των μνημονίων.
Οι καταλήψεις στα γκαράζ και σε όλα τα δημοτικά κτίρια σε όλη την Ελλάδα, το συλλαλητήριο των χιλιάδων εργαζομένων στους ΟΤΑ στις 22/6, που απάντησαν ενωμένοι στην πρόκληση της απόλυσης 15.000 συμβασιούχων είναι η δύναμη αυτού του αγώνα, που μπορεί να τσακίσει τις απειλές και τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς των δημάρχων τύπου Μπουτάρη για ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας. Οι συμβασιούχοι κρατάνε αυτή τη στιγμή στα χέρια τους τις πιο νευραλγικές υπηρεσίες κάθε δήμου, από την αποκομιδή των σκουπιδιών μέχρι την καθαριότητα των σχολείων, από τους παιδικούς σταθμούς και το «βοήθεια στο σπίτι» μέχρι τις διοικητικές υπηρεσίες. Όχι μόνο καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αλλά χωρίς τους συμβασιούχους τίποτα δεν δουλεύει ούτε στους δήμους ούτε πουθενά στο δημόσιο. Αν απολυθούν οι δημοτικές υπηρεσίες, που είναι υποχρέωση του κράτους και τις έχουμε χρυσοπληρώσει οι δημότες με τα πολλαπλά χαράτσια και δημοτικά τέλη, θα διαλυθούν ή θα ιδιωτικοποιηθούν.
Ήδη μέσα σε μία εβδομάδα οι εργαζόμενοι των ΟΤΑ ανάγκασαν την κυβέρνηση σε μια πρώτη υποχώρηση με την τροπολογία που παρατείνει την απασχόληση τους μέχρι το Μάρτη του 2018. Όμως μέσα στα πλαίσια της τροπολογίας η κυβέρνηση πετά το μπαλάκι στους Δήμους, δίνοντάς τους διορία μέχρι τις 31 Ιουλίου να αναθεωρήσουν τα οργανογράμματα τους προς τα πάνω, προκειμένου να γίνει νέα προκήρυξη στον ΑΣΕΠ, χωρίς όμως να αυξάνει την κρατική χρηματοδότηση προς τους ΟΤΑ. Από τη στιγμή που η καθαριότητα είναι ανταποδοτική, η νέα τροπολογία θα οδηγήσει είτε σε νέα αύξηση των δημοτικών τελών είτε στο πέταγμα της μεγάλης πλειοψηφίας των συμβασιούχων στο δρόμο, εφόσον οι Δήμοι δεν μπορούν να καλύψουν το μισθολογικό κόστος μονιμοποίησής τους. Με αυτές τις μεθοδεύσεις επιχειρεί η κυβέρνηση να επιβάλει ταυτόχρονα τις νέες περικοπές που φόρτωσε στις πλάτες όλης της εργατικής τάξης το τέταρτο μνημόνιο, για να ξεπληρώσει το χρέος στους Τραπεζίτες, την ΕΕ και το ΔΝΤ και παράλληλα ανοίγει την πόρτα στα αρπαχτικά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ώστε να αλώσουν το τομέα της καθαριότητας.
Δεν είναι ώρα για πιέσεις στους απεργούς για συμβιβασμούς και παραίτηση από το όπλο της απεργίας με το σταμάτημα της αποκομιδής των σκουπιδιών στο όνομα του ρεαλισμού, του τουρισμού και της υποκριτικής επίκλησης του κινδύνου της δημόσια υγείας. Η συνέχιση του αγώνα έχει τη δύναμη να σπάσει το «εμπάργκο των διορισμών» και τα τερτίπια του ΑΣΕΠ και να αναγκάσει την κυβέρνηση με νομοθετική ρύθμιση εδώ και τώρα για να τους μονιμοποιήσει όλους και να προχωρήσει σε ανοιχτές προσλήψεις για όλα τα κενά. Η οργάνωση σε κάθε Δήμο, με τη δημιουργία απεργιακής επιτροπής και ταυτόχρονα το άνοιγμα της απεργίας προς τα έξω, προς τους άλλους εργατικούς χώρους και τους δημότες, μπορεί να αναγκάσει την κυβέρνηση σε υποχώρηση. Ήδη το συνέδριο της Ομοσπονδίας των Δασκάλων ψήφισε τη συμπαράστασή του στον αγώνα των συμβασιούχων και ζητά από την κυβέρνηση τη μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου. Η ΑΔΕΔΥ καλεί σε παναττική στάση εργασίας την Πέμπτη 29/6 και συμμετέχει στην πανελλαδική συγκέντρωση.
Καλούμε τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους νεολαίους της πόλης μας να σταθούν αλληλέγγυοι στον αγώνα των συμβασιούχων. Καλούμε τη Δημοτική Αρχή Νίκαιας Ρέντη, να κλείσει την Πέμπτη 29/6 ημέρα πανελλαδικής απεργίας όλες τις υπηρεσίες του δήμου σε ένδειξη συμπαράστασης. Καλούμε το επόμενο δημοτικό συμβούλιο (όπως προτείναμε και στο προηγούμενο) να εκδώσει ψήφισμα που να ζητά μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου.

Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάςκαι της Αντίστασης

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Όχι στην πένθιμη υποκρισία για το Μητσοτάκη


Όχι στην πένθιμη υποκρισία για το Μητσοτάκη



Διαδήλωση των απεργών της ΕΑΣ το 1992. Στο βάθος το κόκκινο πανό των Επαναστατικών Σοσιαλιστικών Ομάδων Φοιτητών ΕΣΟΦ που συμπαραστέκονται
Στο χτεσινό Δημοτικό Συμβούλιο (6/6) ως «Ανταρσία στην Κοκκινιά» θέσαμε στη διάρκεια της συζήτησης στα προ ημερησίας θέματα, το ζήτημα των επιπτώσεων του 4ου μνημονίου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Εξηγήσαμε ότι η αποτυχημένη τακτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που έτρεξε να ψηφίσει τα προαπαιτούμενα χωρίς να έχει εξασφαλίσει καν τη δόση του καλοκαιριού, δεν έχει μόνο σαν αποτέλεσμα τη νέα περικοπή των συντάξεων και μισθών αλλά και νέα επιδρομή περικοπών και λιτότητας στο χώρο των ΟΤΑ. Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να θυσιάσει την κρατική χρηματοδότηση, τις θέσεις εργασίας, τις δημόσιες κοινωνικές δομές των ΟΤΑ στο βωμό της εξασφάλισης πρωτογενών πλεονασμάτων.
Άμεση επίπτωση αυτής της νεοφιλελεύθερης πολιτικής είναι οι εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας για τη φοίτηση των παιδιών από την ηλικία των 4 χρονών στα νηπιαγωγεία, γεγονός που μέσα σε συνθήκες μνημονίου θα οδηγήσει στη διάλυση των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, σε απολύσεις εργαζομένων και φόρτωμα μεγαλύτερων βαρών στην εργατική οικογένεια. Ταυτόχρονα θέσαμε το θέμα της διαρροής της απόφασης του Ελεγκτικού συνεδρίου για τους συμβασιούχους-παρατασιούχους, που τους χαρακτηρίζει ως «παράνομα» εργαζόμενους. Ζητήσαμε από το Δημοτικό Συμβούλιο την έκδοση ψηφίσματος που να κάνει τη σαφή τοποθέτηση ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, να ζητά την άμεση παράταση των συμβάσεων και τη μετατροπή τους σε αορίστου χρόνου.
 Η πρόταση έπεσε στο κενό και αρχικά δε σχολιάστηκε καν από την πλευρά του Δημάρχου και μόνο όταν επιμείναμε, δόθηκε η απάντηση ότι ο Δήμος έχει εκφραστεί θετικά υπέρ των συμβασιούχων και δε χρειάζεται να επανέλθει με νέο ψήφισμα.
Με έκπληξη όμως διαπιστώσαμε την προθυμία της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου να υιοθετήσει την πρόταση του δεξιού Δημοτικού Συμβούλου κ. Κίτσου (Δημοτικού Συμβούλου της πλειοψηφίας) να κρατηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Μητσοτάκη, αναπαράγοντας το κλίμα συναίνεσης που καλλιέργησε προκλητικά σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος με αφορμή το θάνατό του. Από την πλευρά της «Ανταρσία στην Κοκκινιά» αντιδράσαμε έντονα λέγοντας ότι η πολιτική υποκρισία για τον Μητσοτάκη δεν περνάει στο Δημοτικό Συμβούλιο και ότι δεν αποτίνουμε καμία τιμή στον αποστάτη του ‘65 και το δολοφόνο του Τεμπονέρα. Δεχτήκαμε μάλιστα επίθεση από άλλο δεξιό Δημοτικό Σύμβουλο της μειοψηφίας, τον κ. Βρεττάκο, ο οποίος ξεσάλωσε λέγοντας ότι «η κ. Θωίδου φέρνει ψηφίσματα για ψύλλου πήδημα» (εννοώντας τις καταγγελίες για τη δράση της Χρυσής Αυγής και τη στήριξη στις δράσεις του αντιφασιστικού και εργατικού κινήματος). Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν αντιδράσεις και από άλλους δημοτικούς συμβούλους (δυστυχώς όχι από τις παρατάξεις της Αριστεράς) και έτσι η πρόταση να πάει περίπατο.
Στο τέλος της συνεδρίασης ο κ. Κίτσος δήλωσε την ανεξαρτητοποίησή του από την παράταξη του Δημάρχου Ιωακειμίδη. Αυτή την τύχη έχουν τα δήθεν «διαπαραταξιακά μέτωπα για το καλό της πόλης», μέσα σε συνθήκες οικονομικής και πολιτικής κρίσης.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, έδωσε τη μάχη κόντρα στην πένθιμη υποκρισία μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο και θα συνεχίσει σε αυτό το δρόμο δίνοντας ελπίδα και προοπτική στον κόσμο που αντιστέκεται σε μνημόνια, ρατσισμό και φασισμό.
Κατερίνα Θωίδου, Δημοτική Σύμβουλος Νίκαιας-Ρέντη