ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΡΕΝΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ης ΙΟΥΛΙΟΥ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΡΕΝΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ης ΙΟΥΛΙΟΥ
Ευχαριστούμε όλες και όλους που έδωσαν τη δύναμη στην «Ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης» να εκλέξει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας- Ρέντη την Κατερίνα Θωίδου, με 1078 ψήφους και ποσοστό 2,51%, καθιερώνοντάς την ως μία υπαρκτή και υπολογίσιμη δύναμη στην πόλη. Η επανεκλογή μας, είναι μία καλή αφετηρία για όλες τις εργατικές και πολιτικές μάχες που έχουμε να δώσουμε μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο, να παίξουμε το ρόλο μιας μαχητικής και ενωτικής αριστερής αντιπολίτευσης στη διαχείριση Ιωακειμίδη και να δυναμώσουμε την προοπτική της αντικαπιταλιστικής εναλλακτικής λύσης απέναντι στην κρίση.
Προσπαθήσαμε, στην προεκλογική μας καμπάνια, να αναδείξουμε τα μεγάλα προβλήματα της πόλης, που είναι αποτέλεσμα μίας διαχείρισης που έχει σαν προτεραιότητα τις περικοπές στις δαπάνες που προορίζονται για τις ανάγκες των φτωχών κατοίκων και την επίτευξη των μνημονιακών στόχων τις εξασφάλισης πρωτογενών πλεονασμάτων για την αποπληρωμή του χρέους. Ήρθαμε σε επαφή με νέο κόσμο, με αγωνιστές της Αριστεράς και των κινημάτων, που συσπειρώθηκαν στο ψηφοδέλτιό μας και συνέβαλαν στο να αποκτήσουμε πολύ μεγαλύτερη σύνδεση με ένα ευρύ δυναμικό ανθρώπων, που μπορούν να παίξουν ρόλο στους αγώνες και στα τοπικά κινήματα του επόμενου σιστήματος.
Το εκλογικό αποτέλεσμα δεν σημαίνει ότι η κυριαρχία της παράταξης Ιωακειμίδη θα είναι απόλυτη ούτε ότι θα λύσει τις χρόνιες ελλείψεις της πόλης προς όφελος των εργαζομένων και των κατοίκων. Οι πολιτικές της άγριας λιτότητας θα εξακολουθούν να κυριαρχούν στη διαχείριση του δήμου και γι’ αυτό θα αναπτυχθούν νέες εργατικές και  λαϊκές διεκδικήσεις και αντιδράσεις, τις οποίες η αριστερά θα πρέπει να στηρίξει μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο. 
Θα έχουμε να αντιπαλέψουμε την πολιτική Ιωακειμίδη στο Δήμο Νίκαιας-Ρέντη αλλά και της παράταξης Τούντα, που υπερασπίζονται την πολιτική των περικοπών και των ιδιωτικοποιήσεων, των παροχών στους επιχειρηματίες, την μετατροπή του δήμου σε ανταποδοτική επιχείρηση. Ελπίζουν σε μία εικονική ανάπτυξη που θα φέρει δήθεν η έλευση του ΜΕΤΡΟ, με την ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας για τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρήσεων, ενώ οι κάτοικοι θα πληρώνουν την αύξηση των δημοτικών τελών, τροφεία στους παιδικούς σταθμούς, δίδακτρα για τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Οι κάτοικοι και οι δημότες θα πληρώσουν  την καταπάτηση των ελεύθερων χώρων που θα γίνει με τη μετατροπή του ιστορικού κέντρου της πόλης σε OPEN MALL, την έλευση του Air BNB που διώχνει τους φτωχούς ενοικιαστές, την απώλεια της ιστορικής ταυτότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης.
Έχουμε να συνεχίσουμε τις μάχες για να μην απολυθούν οι συμβασιούχοι στην Υγεία, στους ΟΤΑ, για μαζικές προσλήψεις και μονιμοποιήσεις, να μην περάσουν οι ιδιωτικοποιήσεις, για να σωθούν οι κοινωνικές και δημοτικές υπηρεσίες, ενάντια στη διάλυση της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας. Για να μην κλείσουν παιδικοί σταθμοί τον Σεπτέμβρη και να μην ρημάξουν τα σχολεία, να μην γεμίσουν τα νηπιαγωγεία με κοντέινερ. Για να ανοίξει ξανά παράρτημα του ΕΦΚΑ στη Νίκαια και να παραμείνει αυτό που υπάρχει στο Ρέντη, για δημόσια δωρεάν τακτική συγκοινωνία που να συνδέει τη Νεάπολη με το Ρέντη. Θα δώσουμε τη μάχη ενάντια στα αρπακτικά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που απειλούν το περιβάλλον και τους ελεύθερους χώρους. Θα συνεχίσουμε τη μάχη για να πάνε φυλακή οι νεοναζί δολοφόνοι της Χρυσής Αυγής, στηρίζοντας την πολιτική αγωγή στη δίκη της Χρυσής Αυγής και κλιμακώνοντας την δράση στις γειτονιές.
Όλα αυτά είναι μάχες που μπορούμε να τις κερδίσουμε συνεχίζοντας το δρόμο της ενωτικής μαζικής πάλης, μακριά από λογικές σεκταρισμού και περιχαράκωσης που προωθούν ηγεσίες τμημάτων της αριστεράς, επιλογές που εμποδίζουν το ξεδίπλωμα των αγώνων και οδηγούν σε ήττες. Ο κόσμος της Αριστεράς στο Δήμο έχει ισχυρότατη παρουσία και είναι σε θέση να χαλάσει τα σχέδια όσων επιδιώκουν να περάσουν τις άθλιες πολιτικές της φτώχειας προς όφελος του κεφαλαίου.
Μπροστά μας έχουμε να δώσουμε την μεγάλη μάχη των βουλευτικών εκλογών. Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε και να εκφράσουμε τον κόσμο που είναι οργισμένος με τους συμβιβασμούς του Τσίπρα για να καταφέρει να χαλάσει τα σχέδια της κλιμάκωσης της επίθεσης από την Δεξιά του Μητσοτάκη. Θα δώσουμε τη μάχη για να δυναμώσει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η αντικαπιταλιστική αριστερά, η δύναμη που προβάλει την αντικαπιταλιστική διέξοδο, τους αγώνες της εργατικής τάξης και της νεολαίας, το αντιφασιστικό και αντιρατσιστικό κίνημα, τους αγώνες ενάντια στην καταπίεση και την καταστροφή του περιβάλλοντος σαν τη μόνη διέξοδο απέναντι στις χρεοκοπημένες συνταγές της συνδιαχείρισης του κρατικού μηχανισμού που λειτουργεί για να υπηρετεί τα συμφέροντα του ελληνικού καπιταλισμού.
Πέντε χρόνια μετά την πρώτη εκλογή μας στο δημοτικό συμβούλιο, με μεγαλύτερη ορμή, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τις μάχες των εργαζομένων και της νεολαίας στις γειτονιές της Νίκαιας και του Ρέντη, για να μην υποχωρήσει η δυναμική της αντίστασης σε πείσμα των συμβιβασμών της διαχείρισης Ιωακειμίδη, αλλά και της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, για να μην επικρατήσει η αντιδραστική εξόρμηση της ΝΔ, να τσακίσουμε τον φασισμό, να ανοίξουμε το δρόμο για την αντικαπιταλιστική ανατροπή.

Καλούμε σε Ανοιχτή Εκδήλωση, την Τετάρτη 12 Ιούνη, 8μμ, στο Περιβολάκι


Νίκαια 1/6/2019

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Ποιος φταίει για τη μεταφορά του πρώην ΙΚΑ στο Ρέντη;


Ποιος φταίει για τη μεταφορά του πρώην ΙΚΑ στο Ρέντη;

Ένα από τα βασικά προβλήματα το οποίο ταλαιπωρεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους της Νίκαιας είναι η μεταφορά των υπηρεσιών του πρώην ΙΚΑ στο νέο κτίριο του ΕΦΚΑ στο Ρέντη.

Πρόκειται για μία εντελώς παράλογη επιλογή. Αφού μία τόσο σημαντική υπηρεσία έφυγε από την πόλη της Νίκαιας όπου κατοικούν περίπου 100.000 άνθρωποι για να μεταφερθεί στο Ρέντη όπου κατοικούν περίπου 10.000. Ταυτόχρονα οι Ρεντιώτες είναι αναγκασμένοι να εξυπηρετούνται από τον ΕΦΚΑ του Πειραιά. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και με την Εφορία που μετακινήθηκε από το κέντρο της Νίκαιας στην οδό Καισαρείας στο σχιστό Κορυδαλλού.
Το αποτέλεσμα είναι χιλιάδες άνθρωποι που δε διαθέτουν μεταφορικό μέσο να σπαταλούν ώρες για να περιμένουν στις στάσεις και να ανεβοκατεβαίνουν λεωφορεία, προκειμένου να κάνουν μία απλή αίτηση ολίγον λεπτών.

Όπως διαβάζουμε στην ανακοίνωση του Δημάρχου Ιωακειμίδη, στο Ρέντη μεταφέρθηκαν οι υπηρεσίες που στεγάζονταν στο κτίριο της οδού Καυκάσου στην Νίκαια, το οποίο ως ενοικιαζόμενο στοίχιζε στο δημόσιο 120.000€ το χρόνο.

Η ταλαιπωρία που υφίστανται δηλαδή όλοι αυτοί οι χιλιάδες κάτοικοι, δεν είναι τίποτε άλλο από το αποτέλεσμα μίας πολιτικής που βάζει την εξοικονόμηση των πόρων πάνω από τις ανάγκες τους. Είναι το αποτέλεσμα μίας μνημονιακής πολιτικής που δε δίνει δεκάρα για τον άνεργο, τον φτωχό, τον ανάπηρο αλλά έχει σαν βασικό στόχο τη δημιουργία των πρωτογενών πλεονασμάτων που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με την τρόικα.
Οι δήμαρχοι που υπερασπίζονται αυτή την πολιτική δεν μπορούν να υπερασπιστούν τις ανάγκες των εργαζομένων και των κατοίκων αυτής της πόλης. Χρειάζεται και στη Νίκαια και στο Ρέντη να διεκδικήσουμε με τους αγώνες μας ενωμένοι, όλα τα δικαιώματα τα οποία η δημοτική αρχή και η πολιτεία έχουν γράψει στα παλιότερα των υποδημάτων τους . Να διεκδικήσουμε να επαναλειτουργήσουν στη Νίκαια όλες οι υπηρεσίες που έφυγαν και να παραμείνουν όσες μεταφέρθηκαν στο Ρέντη, δημόσια δωρεάν τακτική συγκοινωνιακή σύνδεση από τη Νεάπολη μέχρι το Ρέντη και ταυτόχρονα να παλέψουμε για να διαγραφεί το χρέος και όχι οι ανάγκες μας!"

Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 6ΜΜ

Το περίπτερο της ανταρσία στην Κοκκινιά εγκαινιάστηκε! 
Σας περιμένουμε όλους καθημερινά 6μμ στην πλατεία περιβολάκι ! Συζητάμε και οργανώνουμε την τελική ευθεία για τις εκλογές!

ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ!

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΡΕΝΤΗ
Κατερίνα Θωίδου
δημοσιογράφος, συμβασιούχος ΟΑΕΔ στην Υγεία
YΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Eκλογική Περιφέρεια Αγ.Ι.Ρέντη:

Βολτέρα Μαρία, τραπεζοϋπάλληλος
Ζουγανέλης Παναγιώτης,μηχανικός,
Μπέρτου Κατερίνα, άνεργη
Πέππας Δημήτρης, συνταξιούχος Ολυμπιακής
Πλιάτσικας Παναγιώτης, ιδιωτικός υπάλληλος
Σταθόπουλος Γιάννης, δικηγόρος
Σταυριανού Μαρία, ξενοδοχοϋπάλληλος

Eκλογική Περιφέρεια Νίκαιας: 

Αλτίνου Αμαλία, κοινωνιολόγος
Αργυροκαστρίτης Δημήτρης, λιθογράφος
Βαγιανός Σίμος, άνεργος
Βούλγαρης Μιχάλης, άνεργος
Γεωργιάδης Γιώργος, μαθηματικός
Γιαννημάρας Παναγιώτης, συνταξιούχος
Δημητριάδου Αναστασία, φιλόλογος, μέλος ΔΣ Συλλόγου Γονέων 12ου Δημοτικού Νίκαιας
Διαμαντή Ελένη, ιδ. υπάλληλος
Δρίτσας Βασίλης, εργαζόμενος στη διανομή
Ζορμπάς Σωτήρης, οδηγός ΤΑΞΙ
Θωίδου Μαρία, συνταξιούχος, τριμελής επιτροπή μελών 5ου ΚΑΠΗ Νίκαιας Καμπίτσης Φώτης, καθηγητής φυσικής αγωγής
Καπαγερίδης Γιάννης, δημοσιογράφος
Καπνίσης Αντρέας, συμβασιούχος Υπ. Πολιτισμού
Καράμπελας Γιώργος, ιδ. υπάλληλος
Καρτέρης Μάνος,μουσικός, αναπληρωτής εκπαιδευτικός
Καταραχιάς Βασίλης, ιδ. υπάλληλος
Κατιμερτζή Δόμνα, λαϊκή ζωγράφος, χειροτέχνης
Κουγιτέας Χρήστος, εργαζόμενος στα ΜΜΕ
Κυριακοπούλου Διαμάντω, εργαζόμενη στον επισιτισμό
Μάρκου Κυριακή, συνταξιούχος, τριμελής επιτροπή μελών 5ου ΚΑΠΗ Νίκαιας, Μέξης Χρυσοβαλάντης, εργαζόμενος στη διανομή
Μπαμπάκου Δήμητρα, ζωγράφος, συνταξιούχος εκπαιδευτικός
Μπλέτσου Λίτσα, συνταξιούχος
Μπόμπος Γιάννης, εργαζόμενος στον επισιτισμό
Πέππας Μιχάλης, φοιτητής Χημικού
Σεϊτανίδου Φιλιώ, φοιτήτρια Παν. Δυτικής Αττικής
Σίδερη Μαρία, ιδ. υπάλληλος
Σταμπολή Εύη, λογίστρια
Στρίγκος Θοδωρής, ηλεκτρολόγος μηχανικός, εργαζόμενος στο Κέντρο Ελέγχου Ενέργειας ΑΔΜΗΕ
Τσούμος Ζαχαρίας, καλλιτέχνης Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Φιλόπουλος Θανάσης, εργαζόμενος στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Φούρλας Νίκος, ιδ. υπάλληλος
Φραγκάκου Φιλιώ, καθαρίστρια νοσοκομείο Αγ. Σάββας
Φύτρου Ευαγγελία, συνταξιούχος τραπεζοϋπάλληλος
Χονδροκούκη Αδαμαντία, σχεδιάστρια μόδας
Χρηστίδης Γιάννης, φοιτητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας
Ψαλτάκου Μαρίζα, γιατρός

Σάββατο 4 Μαΐου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!

Αυτή την Τρίτη 7 Μάη, η δημοτική κίνηση Νίκαιας Ρέντη "Ανταρσια στην Κοκκινια" στις 1.30μμ στα γραφεία του συλλόγου εργαζομένων του Κρατικού Νίκαιας, διοργανώνει ανοιχτή συζήτηση με τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες του νοσοκομείου, με θέμα την πάλη για τη γυναικεία απελευθέρωση. Συζητάμε πως συνδέεται η διεκδίκηση δημοσίων και δωρεάν κοινωνικών δομων με την πάλη ενάντια στην καταπίεση των γυναικων στο σπίτι, στην εργασία και σε όλη την κοινωνία. Ταυτόχρονα οργανώνουμε την απεργία των εργαζομένων στα νοσοκομεία στις 16 Μάη. Στους δρόμους και στις κάλπες να κάνουμε ανταρσια ενάντια στο σεξισμο, την καταπίεση και το σύστημα του κέρδους που τα γεννα! Υ. Γ ευχαριστούμε το Σύλλογο Εργαζομένων για τη φιλοξενία

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Η ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ



Η φετινή πρωτομαγιά έβαλε απεργιακό λουκέτο παντού, νεκρώνοντας την Αθήνα και όλες τις πόλεις. Ακινητοποιήθηκαν οι συρμοί του ΗΣΑΠ και του ΟΣΕ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϋ. Στα λιμάνια τα καράβια έμειναν δεμένα, ενώ το Μετρό δούλεψε για λίγες ώρες για να κατέβουν οι απεργοί στις διαδηλώσεις. Απεργιακή περιφρούρηση πραγματοποίησαν από τα ξημερώματα οι εργαζόμενοι της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους η Πρωτομαγιά σήμανε Απεργία και αυτό φάνηκε στην πράξη.

Με επιτυχία έγιναν σήμερα οι συγκεντρώσεις για την εργαιτκή πρωτομαγία.O Συντονισμός Ενάντια στα Μνημόνια πραγματοποίησε συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Εργασίας. Από την μικροφωνική του χαιρέτησαν συνδικαλιστές και εργαζόμενοι που δίνουν τις μάχες, πρόσφυγες και αντικαπιταλιστικές δημοτικές κινήσεις που συμμετείχαν. 
Μετά τους χαιρετισμούς, εκατοντάδες εργαζόμενοι διαδήλωσαν προς την βουλή. Βάδισαν με τα πανό τους ο Σύλλογος εργαζομένων του Αγ. Σάββα, το Συντονιστικό Νοσοκομείων, το Σωματείο του ΓΟΝΚ, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ, οι συνταξιούχοι της Εθνικής Τράπεζας, εργαζόμενοι/ες από την Ιδ.Υγεία, το Σωματείο της Ιντρακόμ, η ΚΕΕΡΦΑ, πρόσφυγες από τους Αγ.Θεόδωρους, η Εργατική Αλληλεγγύη και το Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα, κάτοικοι της Πειραϊκής που αντιστέκονται στα σχέδια της Cosco, οι δημοτικές κινήσεις Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας, Ανταρσία στην Κοκκινιά και Ανταρσία στο Λιμάνι αλλά και πλήθος διαδηλωτών από μια σειρά εργατικούς χώρους, σχολές και γειτονιές.

Στη φωτο Κατερίνα Θωιδου υποψήφια δήμαρχος με την Ανταρσια στην Κοκκινια και η Φιλιω Φραγκακου, Καθαριστρια στον ΑΓ. Σάββα και υποψήφια δημοτική σύμβουλος Νίκαιας και η