ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 6.30µµ, ∆ΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ Η μάχη των Δημοτικών Εκλογών και η παρέμβασή μας

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 6.30µµ, ∆ΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ  (Αίθουσα Εκδηλώσεων)



Η μάχη των Δημοτικών Εκλογών και η παρέμβασή μας
Οι δημοτικές εκλογές της 17ης Μάη 2019 είναι μια ευκαιρία να εκφραστεί η αγανάκτηση του κόσμου για τους συμβιβασμούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά και για να καταγραφεί ότι όλοι όσοι συγκρουστήκαμε με τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όλη την περίοδο των παλιών μνημονίων, δεν γυρνάμε πίσω στην Δεξιά και την Ακροδεξιά. Μπορεί ο Τσίπρας τον Ιούλη του 2015 να αντέστρεψε το ηρωϊκό ΟΧΙ στο δημοψήφισμα σε ένα χυδαίο ΝΑΙ υπέρ της συνέχισης των μνημονίων αλλά ο κόσμος της δουλειάς, η νεολαία, οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, η φτωχολογιά της πόλης μας αλλά και όλης της χώρας, συνέχισαν να δίνουν μάχες ενάντια στη λιτότητα, τη φτώχεια, την ανεργία, το ρατσισμό, το φασισμό, την καταστροφή του περιβάλλοντος, χτίζοντας έτσι την δικιά τους προοπτική. Με τη συμμετοχή μας στη μάχη των δημοτικών εκλογών θέλουμε να εκφράσουμε το μήνυμα ανυπακοής που στέλνουν αυτοί οι αγώνες αλλά και ότι προχωράμε μπροστά για τη δικιά μας εναλλακτική διέξοδο από τη κρίση, για να μπουν οι ανάγκες όλων μας, ντόπιων και μεταναστών, πάνω από τα αιματοβαμμένα πλεονάσματα για την αποπληρωμή του χρέους.
Από τον Καλλικράτη στον Κλεισθένη, η τοπική αυτοδιοίκηση παραμένει κάτω από το ασφυκτικό έλεγχο της κληρονομιάς των μνημονίων, της επιτήρησης και των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών των περικοπών, που επιβάλλουν ΕΕ και ΔΝΤ. Η απλή αναλογική συνοδεύτηκε με αύξηση του συγκεντρωτικού ρόλου του Δημάρχου και των αρμοδιοτήτων του, ώστε να μπορεί να προχωρά, χωρίς αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων, σε σύναψη οποιωνδήποτε συμβάσεων με επιχειρηματίες, αποδυναμώνοντας στην ουσία το ρόλο που μπορούν να παίζουν τα τοπικά κινήματα ασκώντας πιέσεις στις δημοτικές αρχές.
Οι περικοπές στη χρηματοδότηση των Δήμων που έφτασαν το 60% από το 2012, ποτέ δεν αντιστράφηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αντίθετα έγιναν θηλιά στο λαιμό των δημοτικών υπηρεσιών, με αποτέλεσμα, τη διαρκή μείωση προσωπικού που οδηγεί στην αύξηση των εργατικών ατυχημάτων μέσω της υπερεντατικοποίησης της εργασίας, τις μαζικές απολύσεις συμβασιούχων και την κάλυψη των κενών προσωπικού με την ανακύκλωση της ανεργίας, τη μείωση των κονδυλίων για τη συντήρηση των σχολείων, των δημόσιων χώρων, την περικοπή των δομών κοινωνικής πρόνοιας, τη συρρίκνωση των παιδικών σταθμών με συνέπεια να φορτώνονται ακόμα μεγαλύτερα βάρη στην οικογένεια και κατ’ επέκταση στις γυναίκες.
Αυτές είναι οι συνέπειες των παλιών και νέων μνημονίων που εφαρμόζει η Διοίκηση Ιωακειμίδη στο Δήμο Νίκαιας-Ρέντη. Στο νέο προϋπολογισμό του Δήμου για το 2019, η  κρατική επιχορήγηση είναι η μικρότερη των τελευταίων χρόνων, με αποτέλεσμα τα έσοδα του Δήμου να προέρχονται από δημοτικά τέλη, πρόστιμα και χαράτσια. Ο Δήμος αντί να εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων μετατρέπεται σε εισπρακτικό μηχανισμό και οι κοινωνικές υπηρεσίες μετατρέπονται σε ανταποδοτικές. Η Δημοτική Αρχή μέσα στα τελευταία χρόνια αύξησε τα δημοτικά τέλη, το προσωπικό εξακολουθεί να είναι πολύ λιγότερο από τις ανάγκες, τα σχολικά κτίρια δε συντηρούνται επαρκώς, η κοινωνική πολιτική του Δήμου είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Αντίθετα η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων με αποκορύφωμα την πρόσφατη απόφαση για μετατροπή του ιστορικού κέντρου της πόλης σε «OPEN MALL Νίκαιας» με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, σε βάρος του δημόσιου χώρου, των αναγκών των κατοίκων αλλά και του τοπικού χαρακτήρα της πόλης.
Αντί ο Δήμος Νίκαιας Ρέντη στα χρόνια της κρίσης να αποτελέσει αποκούμπι των χιλιάδων φτωχών, που έχασαν δουλειές και συντάξεις, ακόμη και τα σπίτια τους από τις αρπακτικές τράπεζες, βρέθηκαν στο δρόμο ως άστεγοι ή ακόμη και αβοήθητοι εξαρτημένοι, οι φτωχογειτονιές ρημάζουν, οι γονείς καλούνται να βάλουν το χέρι στη τσέπη για να πληρώσουν τροφεία στους παιδικούς σταθμούς ή να πληρώσουν ακόμη και για τη συντήρηση των σχολείων, οι αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες είναι μόνο με αντίτιμο, οι δωρεάν δομές κοινωνικής πρόνοιας σταδιακά καταργούνται. Τα ΕΣΠΑ, είναι σχεδόν η αποκλειστική πηγή χρηματοδότησης για την υλοποίηση δημόσιων έργων. Τις ελλείψεις στη χρηματοδότηση και σε προσωπικό έρχονται να καλύψουν «φιλάνθρωποι» χορηγοί ή ακόμα και η εθελοντική εργασία των κατοίκων.
Η παρουσία της «Ανταρσίας στην Κοκκινιά» στο δημοτικό συμβούλιο Νίκαιας-Ρέντη, από το 2014 μέχρι σήμερα, έδωσε φωνή και στήριξη στα κινήματα, στους αγώνες και τα αιτήματα του κόσμου απέναντι στην διαχείριση της Δημοτικής Αρχής και την κυβέρνηση, προβάλλοντας την αντικαπιταλιστική διέξοδο από τη κρίση.
Αναδείξαμε από τον Οκτώβρη του 2014, ότι οι πλημμύρες στις πόλεις δεν είναι αποτέλεσμα φυσικών φαινομένων αλλά των περικοπών και της πολιτικής της λιτότητας. Στηρίξαμε τους αγώνες των συλλόγων γονέων και των εκπαιδευτικών ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων, διεκδικώντας κονδύλια για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων. Βρεθήκαμε στο πλευρό των εργαζόμενων του Δήμου, το καλοκαίρι του 2017, που κατέλαβαν το γκαράζ με αίτημα τη μόνιμη και σταθερή εργασία. Στηρίξαμε της σχολικές καθαρίστριες στο αυτονόητο αίτημα της καταβολής των δεδουλευμένων τους και της μόνιμης δουλειάς. Βρεθήκαμε δίπλα στους μαθητές στα σχολεία από την περίοδο του 2014 ενάντια στην καταστολή των μαθητικών καταλήψεων.
Ταχθήκαμε στο πλευρό των εργαζόμενων στο νοσοκομείο Νίκαιας για μόνιμη και σταθερή δουλειά, προσλήψεις και λεφτά για την υγεία, απαιτώντας δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους, δομές πρόνοιας για τους τοξικοεξαρτημένους. Στηρίξαμε τους αγώνες ενάντια στους πλειστηριασμούς. Παλέψαμε για μία πόλη που σέβεται τα δικαιώματα των Ατόμων με αναπηρίες. Στηρίξαμε τις μάχες που δίνουν οι γυναίκες και οι ΛΟΑΤΚΙ ενάντια στο σεξισμό και τις διακρίσεις. 
Ταχθήκαμε αταλάντευτα στο πλευρό των μεταναστών και των προσφύγων, απαιτώντας να ανοίξουν κλειστά κτίρια του δήμου για τη στέγασή τους στην πόλη μας και όχι στα άθλια στρατόπεδα. Δώσαμε τη μάχη για να μπουν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία κόντρα στους φασίστες που μασκαρεύτηκαν σε «ανησυχούντες γονείς». Μπήκαμε μπροστά στη μάχη για να τσακίσουμε τον φασισμό της Χρυσής Αυγής, στην πόλη που γεννήθηκε ο πιο δολοφονικός πυρήνας της ναζιστικής συμμορίας που δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα, με ένα μαζικό κύμα κινητοποιήσεων, που επέβαλε το κλείσιμο των γραφείων της Νίκαιας. Δώσαμε την ίδια μάχη ενάντια στις φασιστικές επιθέσεις σε βάρος των Πακιστανών μεταναστών, απαιτώντας να κλείσουν τα γραφεία-ορμητήρια σε Πειραιά, Πέραμα και Σαλαμίνα. Συνεχίζουμε ενάντια στη σοβινιστική εκστρατεία μίσους που έχει εξαπολύσει η Χρυσή Αυγή, προσπαθώντας να εισχωρήσει στα σχολεία, παλεύουμε για νομιμοποίηση των μεταναστών, ιθαγένεια για όλα τα παιδιά, ψήφο στους μετανάστες.
Η αλλαγή πορείας στο Δήμο της Νίκαιας για εμάς προϋποθέτει μία πολιτική σύγκρουσης με την πολιτική της κυβέρνησης της ΕΕ και του ΔΝΤ.  Για εμάς η λύση είναι η διαγραφή του χρέους, η σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ, κρατικοποίηση των τραπεζών και φορολογία στους πλούσιους. Έτσι μπορούν να γυρίσουν πίσω τα δισεκατομμύρια που έχει περικόψει το κράτος από την τοπική αυτοδιοίκηση, να γίνουν γενναίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με βάση τις ανάγκες, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, κατάργηση δημοτικών τελών για την κατοικία, να διαμορφωθούν δημόσιες και δωρεάν δομές πολιτισμού και αθλητισμού, να μην περάσουν τα 74 ακίνητα του Δήμου στο Υπερταμείο για να τα ρευστοποιήσουν με στόχο να την αποπληρωμή του χρέους, να διαμορφωθούν ελεύθεροι χώροι για τους κατοίκους και όχι για τα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Σας καλούμε να πλαισιώσετε και να στηρίξετε την αντικαπιταλιστική δημοτική κίνηση «Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης», για να ενισχυθεί η παρουσία της στο δημοτικό συμβούλιο και στις γειτονιές της πόλης.
• antarsiakokkinia.blogspot.com • antarsiakokkinia@gmail.com

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Η αλληλεγγύη νίκησε! Συνεχίζουμε ως την οριστική δικαίωση!


Το κύμα αλληλεγγύης χιλιάδων εργαζόμενων σε όλη τη χώρα ανάγκασε το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας να αποφασίσει την αναστολή της προφυλάκισης της 53χρονης καθαρίστριας και την αποφυλάκισή της για λόγους υγείας, μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης στον Άρειο Πάγο. Η λαϊκή κατακραυγή οδήγησε στην αποφυλάκισή της, όμως, το στίγμα της αδικίας στο σώμα των δικαστών (και σε όλο το σύστημα) θα μείνει ανεξίτηλο. Η δίωξη της έφερε στο προσκήνιο τις διακρίσεις που επιβάλει το σύστημα στο δικαίωμα στην εργασία, στις προσλήψεις στο δημόσιο, με βάση μια δήθεν “αξιοκρατία” προσόντων γεννημένων από τα κόσκινα της ταξικής επιλογής που οδηγούν στην ισοπέδωση αλλά και το μαζικό αποκλεισμό χιλιάδων παιδιών της εργατικής τάξης.
Η 53χρονη καθαρίστρια δε ζει στη Γαλλία του Γιάννη Αγιάννη, που καταδικάστηκε επειδή έσπασε μια βιτρίνα για να κλέψει ψωμί, προσπαθώντας να ζήσει ο ίδιος και η οικογένειά του. Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 10 ετών γιατί εμφάνισε απολυτήριο Έκτης τάξης δημοτικού, ενώ είχε τελειώσει την Πέμπτη για να διοριστεί σαν καθαρίστρια. Την ώρα που μεγαλοεπιχειρηματίες και λαμόγια του συστήματος βγαίνουν λάδι, η φυλάκισή της αποτελεί κορυφαία πρόκληση για την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα, για το ίδιο το αίσθημα δικαίου του λαού.
Η εργαζόμενη καθαρίστρια λοιπόν καταδικάζεται στην Ελλάδα της λαίλαπας της Ε.Ε. και των μνημονίων, στην Ελλάδα του «μαζί τα φάγαμε», στην Ελλάδα των πνιγμένων προσφύγων και μεταναστών, των πληβείων των οποίων η ζωή πλειστηριάζεται και φυλακίζεται, ενώ οι μεγαλοκαρχαρίες απολαμβάνουν τον πλούτο που έχουν υφαρπάξει ελεύθερα. Καταδικάζεται σε 10 χρόνια φυλάκιση για ένα πλαστό απολυτήριο δημοτικού στην Ελλάδα, όπου κάποιοι κυρ – Παντελήδες οργανώνουν ρατσιστικό έγκλημα υπό την ανοχή της αστυνομίας μεσημέρι στην Ομόνοια, στην Ελλάδα των προμηθειών στα εξοπλιστικά, των τρωκτικών της Siemens και της Novartis, του επιχειρηματικού και τραπεζικού κεφαλαίου που κερδοσκοπεί σε βάρος του πλούτου που παράγει ο κόσμος της εργασίας και που όλα αυτά παρουσιάζονται περίπου ως αυταπόδεικτη κανονικότητα.
Απέναντί της, η αστική δικαιοσύνη, οι σύγχρονοι Ιαβέρηδες, εξάντλησαν όλη την αυστηρότητά τους σε μια προκλητικά τιμωρητική πράξη κατά του κόσμου της εργασίας, κατά των σύγχρονων Αθλίων. Γιατί αυτή η ποινή μόνο τυχαία δεν είναι. Αλήθεια, σε μία χώρα που πολλοί κόπτονται για τη σχολική διαρροή, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τις κοινωνικές ανισότητες, τα κοινωνικά αίτια της όποιας παραβατικότητας κ.ο.κ. και παίρνουν παχυλά ΕΣΠΑ και προγράμματα «μελέτης φαινομένων» και επιφανειακών «δράσεων εξάλειψής» τους, γιατί ακόμα και σήμερα χιλιάδες άνθρωποι δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν το σχολείο;
Ο λεκές αυτού του κόσμου δεν καθαρίζεται! Καταδίκασαν μια εργαζόμενη μητέρα που προσέφερε τις υπηρεσίες της ως καθαρίστρια για σχεδόν 20 χρόνια και αγωνιζόταν για να ζήσει την οικογένειά της, με τον άνδρα της με 67% αναπηρία. Και όλο αυτό με την απίθανη αιτιολόγηση πως το δημόσιο υπέστη ζημιά από την αμοιβή της καθαρίστριας, άσχετα από το αν η εργασία της παρέχονταν αδιάλειπτα και πως η αμοιβή της ήταν τα δεδουλευμένα της!
Η 53χρονη καθαρίστρια πρέπει να κερδίσει την αθώωσή της, την επαναπρόσληψή της και την επιστροφή των ενσήμων που προκλητικά της αφαιρέθηκαν ! Η κυβέρνηση έχει πολιτική ευθύνη, να μην κρύβεται πίσω από την άδικη «δικαιοσύνη».
Το κύμα αλληλεγγύης που υψώθηκε να δυναμώσει και να ενισχύσει τον ταξικό του προσανατολισμό!
Να πάρουμε πίσω τα δικαιώματά μας, την αξιοπρέπεια και την ταξική μας περηφάνια, να διεκδικήσουμε όλα όσα μας έκλεψαν, όλα όσα μας ανήκουν! Να βάλουμε φρένο στις απολύσεις με την αξιολόγηση-κοροϊδία. Ίση αμοιβή για ίση εργασία, παιδικοί σταθμοί για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς.



Οι κινήσεις περιφέρειας
Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική
Ανταρσία – Αντικαπιταλιστική Αριστερά στην Κ. Μακεδονία
Ανταρσία στο Αιγαίο
Ανταρσία στο Μοριά-Συμπόρευση για την Ανατροπή
Αντικαπιταλιστική Αριστερά στα Ιόνια
Αριστερή Παρέμβαση-Αντικαπιταλιστική Κίνηση στη Δυτική Ελλάδα
Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία-Ανταρσία για την Ανατροπή
Αριστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο
Αριστερή Παρέμβαση στη Στερεά Ελλάδα

Οι κινήσεις δήμων
Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης
Ανταρσία στο Λιμάνι - Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση Πειραιά
Ανυπακοή στις γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης
Ανυπότακτη Καισαριανή Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση
Ανυπότακτη Πόλη-Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση στις γειτονιές Αγ. Αναργύρων Καματερού
Ανυπότακτο Αγρίνιο
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα
Αριστερή Παρέμβαση στα Γιάννενα
Αριστερή Πρωτοβουλία Γλυφάδας
Αριστερή Κίνηση Μοσχάτου ΑΡΜΟΣ
Εκτός Πλάνου-Αντικαπιταλιστική Κίνηση Ελληνικού Αργυρούπολης
Εκτός Σχεδίου-Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Ν. Ιωνίας
Εκτός των Τειχών – Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Μαρουσιού
Κίνημα στην Πόλη στου Ζωγράφου
Μαχόμενη Ηλιούπολη
Μέτωπο Ρήξης Ανατροπής στο Δήμο Θέρμης
Μια Πόλη Ανάποδα-Αριστερή παρέμβαση στους δρόμους της Ν. Σμύρνης
Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ ΓΙΑ ΤΟ 2019


ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ για το 2019
(Τοποθέτηση της Ανταρσία στην Κοκκινιά στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 26/11)
Ο προϋπολογισμός 2019 του Δήμου Νίκαιας Ρέντη δεν είναι ξεκομμένος από τις κεντρικές επιλογές της κυβέρνησης και είναι ένα παράδειγμα που δείχνει  πόσο ψεύτικο είναι το αφήγημα της κυβέρνησης ότι μπαίνουμε σε μεταμνημονιακή περίοδο, που η εποπτεία μπαίνει στο πλάι και οι δανειστές δεν θα έχουν πλέον τον πρώτο λόγο.

Ο προϋπολογισμός τους Δήμου και για τη νέα χρονιά είναι προσαρμοσμένος σε  μία πολιτική φτώχειας και σκληρής λιτότητας, στο πλαίσιο της εξοικονόμησης των πρωτογενών πλεονασμάτων όπως απαιτούν οι δανειστές.

Αν ίσχυαν τα παραμύθια της κυβέρνησης θα έπρεπε η φωτεινή επιχορήγηση των ΟΤΑ από τον κρατικό προϋπολογισμό να ήταν αυξημένη, προκειμένου να αποδοθούν πίσω στους δημότες οι ΚΑΠ, που προέρχονται κυρίως από τη φορολογία εισοδήματος και τους έκλεψαν όλες οι μνημονιακές  κυβερνήσεις για να αποδοθούν  υπέρ των δανειστών και των τραπεζιτών.                          

Φέτος η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ από τους ΚΑΠ που είναι η μικρότερη χρηματοδότηση όλων των τελευταίων χρόνων. Η κρατική χρηματοδότηση μετατρέπεται πλέον σε συμπλήρωμα για την ισοσκέλιση του Προϋπολογισμού των Δήμων, ένα μέτρο που έφερε ο Καλλικράτης και συνεχίζει ο Κλεισθένης.

Στην Πραγματικότητα ο προϋπολογισμός ισοσκελίζεται με το εργαλείο της αύξησης των εσόδων μέσο των δημοτικών τελών, της φορομπηξίας και των προστίμων. Η Δήμοτική Αρχή περιορίζει τις λειτουργικές δαπάνες, συρρικνώνει την κοινωνική της πολιτική, στερώντας πολύτιμες υπηρεσίες από τους δημότες ή μετατατρέποντάς τες σε ανταποδοτικές. Ετσι το Κράτος σταδιακά αποσύρεται πλήρως από την χρηματοδότηση του δήμου, τη στιγμή που εισπράττει ΕΝΦΙΑ, φορολογία εισοδήματος, ΦΠΑ.

Σχετικά με τον προϋπολογισμό του 2019 βλέπουμε πως ότι κωδικός έχει να κάνει με κρατική επιχορήγηση πετσοκόβεται ή παραμένει καθηλωμένος, με αποτέλεσμα μόνο το 26% των εσόδων του Δήμου να προέρχεται από την κρατική επιχορήγηση. Αντίθετα τα δημοτικά τέλη που αυξήθηκαν μέσα στην τετραετία παραμένουν αυξημένα, τα «έσοδα από ανταποδοτικά τέλη και δικαιώματα παρουσιάζουν αύξηση κατά 15%, ενώ σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τα έσοδα από πρόστιμα και παράβολα.

Οι ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ που αφορούν Πυροπροστασία, πολιτική προστασία, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, που αφορούν αγορές κτιρίων -τεχνικών έργων, επισκευές, μελέτες και ειδικές δαπάνες  θα έπρεπε να παρουσιάζουν αύξηση για να πούμε ότι υπάρχει προοπτική τα λεφτά που έκλεψε το κράτος από τους ΟΤΑ να γυρίσουν πίσω, παραμένουν καθηλωμένα.   

Στα έξοδα ΕΞΟΔΑ χρήσης έχουμε μείωση κατά 1 εκατ. στις αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού, άρα θα συνεχιστεί η συρρίκνωση του προσωπικού του δήμου, λόγω συνταξιοδότησης χωρίς να αντικαθίσταται από μόνιμο προσωπικό. Το ίδιο συμβαίνει και με το κονδύλι για τις αποδοχές εκτάκτων υπαλλήλων  (συμβασιούχοι-ωρομίσθιοι).

Όμως οι ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ (Δάνειο του Δήμου από Ταμείο Παρακαταθηκών ) αυξάνονται κατά 0,22%, με αποτέλεσμα ο Δήμος να ακουμπάει στο ΤΠΔ 2.200.000 το χρόνο. Έτσι τα λεφτά των Δημοτών μετατρέπονται σε τόκους και χρεολύσια. 

Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η συντήρηση των σχολείων να είναι ελλιπής, να πέφτουν σοβάδες και να στάζουν ταβάνια, τη συντήρηση και τις επισκευές των σχολείων να αναλαμβάνουν χορηγοί.

Η λειτουργία των υπηρεσιών και ειδικά της καθαριότητας βασίζεται όλο και περισσότερο σε 8μηνήτες του ΟΑΕΔ, που αντιμετωπίζονται ως αναλώσιμο προσωπικό παρόλο που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι Δημότες  κάθε τόσο καλούνται από τη δημοτική αρχή να καλύψουν τα κενά του προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας και πρασίνου με εθελοντική προσφορά εργασίας.  

Η Κοινωνική Πολιτική είναι αναντίστοιχη με τις ανάγκες. Σε περίοδο που η φτώχεια και η ανεργία δεν έχει ξεπεραστεί, οι Δήμοι θα έπρεπε να ήταν αποκούμπι, για το φτωχό κόσμο και ειδικά για τη Νίκαια και το Ρέντη, όπου ο δείκτης της φτώχειας έχει ανέβει. Δέστε μόνο πόσες πολυκατοικίες ή μονοκατοικίες έχουν τη δυνατότητα να βάλουν πετρέλαιο φέτος. Η κοινωνική πολιτική αφήνεται σε ΜΚΟ που κάνουν μπίζνες εκμεταλλευόμενες τη φτώχεια και την ανέχεια των δημοτών.  Υπάρχει παντελής έλλειψη μέτρων ανακούφισης των φτωχών, των ανέργων και των ανασφάλιστων δημοτών. Ανυπαρξία κοινωνικής πρόνοιας για τους τοξικοεξαρτημένους με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται ως σκουπίδια όπως αντιμετωπίστηκε ο Ζακ Κωστόπουλος, που δολοφονήθηκε στο κέντρο της Αθήνας. 

Η επιχορήγηση του νομικού προσώπου, στη διοίκηση του οποίου ανήκουν οι Παιδικοί Σταθμοί και τα ΚΑΠΗ, είναι στα ίδια ακριβώς νούμερα.  Παιδιά μένουν εκτός παιδικών σταθμών, τα τροφεία δεν καταργούνται με αποτέλεσμα ένα μέτρο ανακούφισης των γυναικών που κατακτήθηκε μέσα από τους αγώνες του γυναικείου κινήματος της μεταπολίτευσης αυτή τη στιγμή να υποβαθμίζεται.

Τα αθλητικά προγράμματα εξακολουθούν να είναι επί πληρωμή.
Την ίδια στιγμή 74 δημόσια κτίρια του δήμου μπαίνουν στο Υπερταμείο, προκειμένου να ρευστοποιηθούν για τις ανάγκες τις εξυπηρέτησης του χρέους.   
Το  να μιλήσουμε για αλλαγή πορείας στο Δήμο της Νίκαιας για εμάς προϋποθέτει μία πολιτική σύγκρουσης με την πολιτική της κυβέρνησης.  Για εμάς η λύση είναι η διαγραφή του χρέους, η σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ, κρατικοποίηση των τραπεζών και φορολογία στους πλούσιους.
Μετά από τέσσερα χρόνια μαχών μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο θα συνεχίσουμε και στην απεργία στις  28/11 αλλά και στις δημοτικές εκλογές, ανοίγοντας τη συζήτηση με όλο τον κόσμο που αντιστέκεται για το πώς μπορούμε να τα πάρουμε όλα πίσω.   

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 14/11

ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 14/11




Ταβάνι κατέρρευσε εχτές τη νύχτα σε δωμάτιο νοσηλείας της ορθοπεδικής κλινικής στο Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, μεαποτέλεσμα να τραυματιστεί η μητέρα νεαρού ασθενή που νοσηλεύονταν. Το κρατικό νοσοκομείο Νίκαιας είναι ένα από τα νοσοκομεία πρώτης γραμμής, από το οποίο περνούν καθημερινά χιλιάδες ασθενείς, συνοδοί και εργαζόμενοι. Το γερασμένο κτίριο το οποίο εξ αιτίας των περικοπών δε συντηρείται έχει καταντήσει να είναι επικίνδυνο για ασθενείς και εργαζόμενους. 
Τη στιγμή που η κυβέρνηση προσπαθεί να κερδίσει τις εντυπώσεις ότι τα δύσκολα πέρασαν, αυτό το παραλίγο τραγικό γεγονός έρχεται να μας θυμίσει την άθλια κατάσταση που εξακολουθεί να επικρατεί στο εθνικό σύστημα υγείας εξ αιτίας της ελλιπούς χρηματοδότησης και των περικοπών. Η κυβέρνηση μπορεί να πανηγυρίζει ότι τα μνημόνια τελειώσανε αλλά, τα δημοσιονομικά πλεονάσματα και οι περικοπές που προϋποθέτουν, συνεχίζουν να καθορίζουν τις επιλογές της, με καταστροφικά αποτελέσματα στους μισθούς, στις συντάξεις και τις συνθήκες που δουλεύουμε και ζούμε.
Οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, ανάγκασαν τον Πολάκη να "δεσμευτεί" για την μη απόλυση των συμβασιούχων του ΟΑΕΔ και των επικουρικών. Μόνο οι αγώνες μας είναι αυτοί που μπορούν να σπάσουν τον δημοσιονομικό κορσέ και να αντιστρέψουν τις επιλογές της κυβέρνησης και να διεκδικήσουν ότι δεν θα συνεχιστεί η λιτότητα και οι περικοπές, αλλά αντίθετα θα δοθεί εδώ και τώρα όλο το πλεόνασμα του προϋπολογισμού για να καλύψει τις εργατικές ανάγκες, διαγράφοντας το χρέος.
Μόνο με τους αγώνες των εργαζόμενων στα νοσοκομεία και τη συμπαράσταση όλων των κατοίκων της πόλης, μπορούμε να επιβάλλουμε γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τη δημόσια Υγεία, προσλήψεις προσωπικού, μονιμοποιήσεις των συμβασιούχων, δημόσια και δωρεάν υγεία για κάθε μετανάστη, πρόσφυγα και ανασφάλιστο.
ΟΛΟΙ στην απεργία της Τετάρτης 14 Νοέμβρη, Προσυγκέντρωση 10.30πμ Υπ. Εργασίας (Σταδίου)
ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ: ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/10 12μεσ. ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ

Ομόφωνο ψήφισμα που καταδικάζει τη φασιστική επίθεση στο Βαγγέλη Παπαμιχαήλ στις 15/9 στο Πέραμα και καλεί στη συγκέντρωση του Σαββάτου πέρασε εχτές από το Δημοτικό Συμβούλιο Νίκαιας-Ρέντη, μετά από πρόταση της "Ανταρσία στην Κοκκινιά" και προσθήκες που έγιναν από την παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης. Ακολουθεί το ψήφισμα:


"H επίθεση που δέχτηκε το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στο Πέραμα, ο Βαγγέλης Παπαμιχαήλ μέλος της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, από φασίστες της Χρυσής Αυγής, αποκαλύπτει για άλλη μία φορά το δολοφονικό χαρακτήρα της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι φασίστες επιτίθενται στην περιοχή του Περάματος και της Σαλαμίνας, σε μετανάστες και αντιφασίστες. Τα τελευταία χρόνια είχαμε την επίθεση στους Αιγύπτιους ψαράδες στο Πέραμα, την επίθεση στους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ στο Ικόνιο, την εισβολή του Λαγού σε σχολείο του Περάματος, την επίθεση σε αντιφασιστική εκδήλωση στο Εργατικό Κέντρο Σαλαμίνας, τη βομβιστική επίθεση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Σαλαμίνας, την επίθεση σε δημοσιογράφο που κάλυπτε την απεργία της COSCO στο Ικόνιο.
Είναι πρόκληση μετά από σωρεία επιθέσεων οι φασίστες χρυσαυγίτες να κυκλοφορούν ελεύθεροι σε Πέραμα και Σαλαμίνα και να διατηρούν ακόμα γραφεία στη Σαλαμίνα και τον Πειραιά.
Απαιτούμε να συλληφθούν οι φασίστες που επιτέθηκαν στον Β. Παπαμιχαήλ, όπως και όλοι οι δράστες σχετικών επιθέσεων, να κλείσουν τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, να καταδικαστεί όλη η εγκληματική συμμορία της Χρυσής Αυγής.
Το αντιφασιστικό κίνημα που έδειξε τη δύναμή του στα μεγάλα αντιφασιστικά συλλαλητήρια στα πέντε χρόνια της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, στο Σύνταγμα και στο Κερατσίνι, δεν πρόκειται να επιτρέψει να ξαναστηθούν τα δολοφονικά τάγματα εφόδου στις γειτονιές του Πειραιά.

Καλούμε την Κυβέρνηση να βοηθήσει στην επίσπευση της εκδίκασης των εγκληματικών ενεργειών της Χρυσής Αυγής.

Καλούμε τους πολίτες της πόλης μας στην αντιφασιστική Συγκέντρωση και πορεία το Σάββατο 20 Οκτώβρη, στις 12 το μεσημέρι, στα Καραβάκια Περάματος".

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Ανακοίνωση κινήσεων περιφερειών & δήμων ενάντια στην εκχώρηση δημόσιων κτιρίων στο Υπερταμείο

10 περιφερειακές και 23 δημοτικές κινήσεις, ανάμεσά τους και η Δημοτική Παρέμβαση Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή, υπογράφουν κοινή ανακοίνωση ενάντια στην εκχώρηση δημόσιων κτιρίων στο Υπερταμείο.

ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ


Ήρθε στο φως με το θόρυβο που ξέσπασε για τα αρχαιολογικά μνημεία στα Χανιά ότι με το ΦΕΚ Β’ 2317/19.6.2018 με απόφαση του Κυβερνητικού Συμβούλιου εκχωρούνται στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας ΑΕ (Υπερταμείο) 10.119 ακίνητα του Δημοσίου. Δεν είναι ούτε ένα ούτε δύο, αλλά κωδικοί για 10.119 ακίνητα. Ανάμεσά τους σχολεία, δασικές εκτάσεις, αρχαιολογικοί, πολιτιστικοί, αθλητικοί, δημόσια κτίρια, δημόσιοι και κοινόχρηστοι χώροι και ποιος ξέρει πόσα ακόμα, μιας και στο ΦΕΚ περιγράφονται απλώς ως αριθμοί κτηματολογίου.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ η μεταβίβαση των 10.119 ακινήτων έγινε μετά από αίτημα της Ε.Ε.ΣΥ.Π. Α.Ε. με εισήγηση του συμβούλου της. Τα ακίνητα τυπικά περνούν στην ΕΤΑΔ (Ελληνική Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου). Σύμφωνα με το ν. 4389/2016 η ΕΤΑΔ μαζί με το ΤΑΙΠΕΔ, το ΤΧΣ και τις ΔΕΚΟ ανήκουν στην Ε.Ε.ΣΥ.Π. με πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή άνευ ανταλλάγματος όλης της περιουσίας τους. Η ΕΕΣΥΠ εποπτεύεται από 5μελές εποπτικό συμβούλιο, με τα 2 μέλη να διορίζονται άμεσα από την Κομισιόν και τον ESM ενώ τα υπόλοιπα 3 να είναι της αρεσκείας των «θεσμών». Η Ε.Ε.ΣΥ.Π. «δεν ανήκει στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα… λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας… για 99 χρόνια, ενεργεί με τρόπο ανεξάρτητο, επαγγελματικό και επιχειρηματικό με μακροπρόθεσμη προοπτική στην επίτευξη των αποτελεσμάτων της».
Σκοπός της Ε.Ε.ΣΥ.Π. είναι να «ρευστοποιεί τα περιουσιακά στοιχεία μέσω ιδιωτικοποιήσεων και άλλων μέσων. Η ρευστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων θα αποτελέσει πηγή για την προγραμματισμένη αποπληρωμή του νέου δανείου από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης και θα παράγει κατά τη διάρκεια ισχύος του νέου δανείου ένα σκοπούμενο σύνολο 50 δις ευρώ, εκ των οποίων 25 δις θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή της ανακεφαλαιοποίησης τραπεζών και άλλων περιουσιακών στοιχείων και 50% από κάθε ευρώ που απομένει (π.χ. 50% των 25 δις €) θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση του χρέους ως προς το ΑΕΠ, το δε υπόλοιπο θα χρησιμοποιηθεί για επενδύσεις».
Η εταιρεία συνδέεται με την περίφημη EBRD ή European Bank for Reconstruction and Development, που διαχειρίστηκε τις αποκρατικοποιήσεις στις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες και αντίστοιχο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων λειτούργησε στην πρώην Ανατολική Γερμανία. Πίσω τους άφησαν φτώχεια, διάλυση, λεηλασία του δημόσιου πλούτου από τους επιτήδειους, κυριαρχία των αδίστακτων καπιταλιστών.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως και οι προηγούμενες Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, κλπ με τους μνημονιακούς νόμους που έχει ψηφίσει «δεσμεύεται να αναπτύξει ένα σημαντικά ενισχυμένο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων με βελτιωμένη διαχείριση. Αυτό το ταμείο θα συσταθεί στην Ελλάδα και θα διοικείται από τις ελληνικές αρχές υπό την εποπτεία των αρμόδιων Ευρωπαϊκών Θεσμών. Σε συμφωνία με τους Θεσμούς και με βάση τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, θα πρέπει να υιοθετηθεί ένα νομοθετικό πλαίσιο που θα διασφαλίζει διαφανείς διαδικασίες και επαρκή τιμολόγηση της πώλησης των περιουσιακών στοιχείων, σύμφωνα με τις αρχές και τα πρότυπα του ΟΟΣΑ για τη διαχείριση των Κρατικών Επιχειρήσεων.». Υλοποιεί, λοιπόν αυτή την πολιτική, στην πραγματικότητα με τη στήριξη όλων των αστικών κομμάτων, που μπορεί να σηκώνουν τους τόνους γιατί δεν είναι και αυτοί τώρα στην κυβέρνηση.
Η ΕΕΣΥΠ και το ΤΑΙΠΕΔ προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς. Ήδη, έχουν περάσει σε funds και άλλους επενδυτές είτε απευθείας, είτε μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ηλεκτρονικών δημοπρασιών πάμπολλα ακίνητα, δημόσιες εκτάσεις, παραλίες και δημόσιες επιχειρήσεις, λιμάνια, αεροδρόμια, ΔΕΚΟ. Δεν μπορεί κανένας να ισχυρίζεται ότι δεν ξέρει ή ότι δεν συμβαίνει κάτι ή ότι είναι για το καλό μας. Αυτά που εκτυλίσσονται δεν είναι απλώς σκάνδαλα, δεν είναι μόνο ξεπούλημα, είναι έγκλημα. Η ανάπτυξη τους στάζει αίμα, ιδρώτα και δάκρυα.
Αυτή είναι η περίφημη «έξοδος» από τα μνημόνια που εξάγγειλε ο Τσίπρας και συντελείται με είσοδό μας στο σφαγείο της εξαφάνισης κάθε εργατικού δικαιώματος, της καταβαράθρωσης στη φτώχεια της πλειοψηφίας του λαού, της εξαφάνισης της δημόσιας περιουσίας και κάθε έννοιας δημόσιου αγαθού και την είσοδο στη ζούγκλα των νόμων της αγοράς. Όλα βορά στις απαιτήσεις της Ε.Ε., των τραπεζιτών και των μεγιστάνων του πλούτου.
Μεθοδικά τα σχολεία, οι δημόσιοι και αρχαιολογικοί χώροι, τα δάση, τα ποτάμια, θα «αξιοποιούνται» ώστε να επέλθει οικονομική «ανάπτυξη», θα είναι εκμεταλλεύσιμα και επί πληρωμή και επειδή αυτή τη δουλειά την «ξέρουν και την κάνουν καλύτερα» οι καπιταλιστές, θα περάσουν στους επενδυτές, βλέπε στο κεφάλαιο. Αύριο εταιρείες θα μας ζητούν χρήματα για τα σχολεία που πηγαίνουν τα παιδιά μας, για να περπατάμε στα δάση, για να μπαίνουμε στις παραλίες, για να χρησιμοποιούμε τους αθλητικούς χώρους.
Δεν μας καθησυχάζουν και δεν μας αποκοιμίζουν οι δηλώσεις κυβερνητικών για επανεξέταση του κατάλογου και διορθώσεις επειδή υπάρχει άλλος νόμος που δεν επιτρέπει ιδιωτικοποιήσεις για αρχαιολογικούς χώρους και παραλίες. Εξάλλου, στις ιστοσελίδες του ΤΑΙΠΕΔ πανηγυρίζουν για τις πωλήσεις-ιδιωτικοποιήσεις παραθαλάσσιων εκτάσεων, λιμανιών, ακόμα και ιστορικών χώρων και προστατευόμενων περιοχών που έχουν γίνει ήδη, ενώ προβάλλουν ένα τεράστιο χαρτοφυλάκιο που είναι προς πώληση και περιλαμβάνει όλες τις παραπάνω κατηγορίες.
Οι περιφερειακές και δημοτικές αρχές έχουν τεράστιες ευθύνες για την εκχώρηση του δημόσιου πλούτου, της γης, των δημόσιων κτιρίων και περιουσίας, των δημόσιων αγαθών και για την παραχώρηση στο κεφάλαιο της γης, των νερών, των δασών, των θαλασσών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών μνημείων. Είναι οι ίδιες υπόλογες γιατί προωθούν στο όνομα της «ανάπτυξης» και της εισροής επενδυτών την επιχείρηση ιδιωτικοποίησης των πάντων.
Δεν θα τους περάσει !!
Επαναλαμβάνουμε αυτό που βροντοφώναξε ο λαός. Εμείς δεν χρωστάμε σε τράπεζες, Ε.Ε. και ΔΝΤ, δεν πληρώνουμε το χρέος που δημιούργησαν οι καπιταλιστές, δεν πουλάμε δημόσια περιουσία και κοινωνικά αγαθά. Να πληρώσουν την κρίση αυτοί που τη δημιούργησαν, η πλουτοκρατία και το πολιτικό της προσωπικό, η Ε.Ε., το ΔΝΤ, οι τράπεζες. Να διαγραφεί το χρέος, να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες χωρίς αποζημίωση, λειτουργία με εργατικό-κοινωνικό έλεγχο.
Καλούμε τους κατοίκους. και τις συλλογικότητες να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια τους κόντρα στους σχεδιασμούς κυβέρνησης, περιφερειακών και δημοτικών αρχών.
Μόνο με αγώνες μπορούμε να τους σταματήσουμε. Είναι επικίνδυνοι, όχι μόνο γιατί ασκούν μια δεξιά πολιτική, δήθεν στο όνομα της αριστεράς, δυσφημώντας την και απογοητεύοντας, αλλά γιατί καταστρέφουν τις ζωές μας και υποθηκεύουν το μέλλον.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ ΔΑΣΗ, Η ΠΟΛΗ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ
ΑΚΥΡΕΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Οι κινήσεις περιφέρειας
Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική
Ανταρσία – Αντικαπιταλιστική Αριστερά στην Κ. Μακεδονία
Ανταρσία στο Αιγαίο
Ανταρσία στο Μοριά-Συμπόρευση για την ανατροπή
Αντικαπιταλιστική Αριστερά στα Ιόνια
Αριστερή Παρέμβαση-Αντικαπιταλιστική Κίνηση στη Δυτική Ελλάδα
Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία-Ανταρσία για την Ανατροπή
Αριστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο
Αριστερή Παρέμβαση στη Στερεά Ελλάδα
Αρ.Συ. Ανατροπή-Ανταρσία στη Δυτική Μακεδονία
Οι κινήσεις δήμων
Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης
Ανταρσία στο Δήμο Πύργου
Ανυπακοή στις γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης
Ανυπότακτη Καισαριανή Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση
Ανυπότακτη Πετρούπολη
Ανυπότακτη Πόλη-Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση στις γειτονιές Αγ. Αναργύρων Καματερού
Ανυπότακτο Αγρίνιο
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα
Αριστερή Παρέμβαση στα Γιάννενα
Αριστερή Πρωτοβουλία Γλυφάδας
Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Μαρουσιού «Εκτός των Τειχών»
Αριστερή Κίνηση Μοσχάτου ΑΡΜΟΣ
Εκτός Πλάνου- Αντικαπιταλιστική Κίνηση Ελληνικού Αργυρούπολης
Εκτός Σχεδίου-Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Ν. Ιωνίας
Κίνημα στην Πόλη στου Ζωγράφου
Μαχόμενη Αριστερή Δύναμη Ανατροπής Δάφνης-Υμηττού-ΜΑΡΙΔΑ
Μαχόμενη Ηλιούπολη
Μέτωπο Ρήξης Ανατροπής στο Δήμο Θέρμης
Μια Πόλη Ανάποδα-Αριστερή παρέμβαση στους δρόμους της Ν. Σμύρνης
Ρήγμα στα Δυτικά (Αιγάλεω)
Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΙΑΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ  ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚΟΥ ΤΗ ΚΟΚΚΙΝΙΑΣ 


Στεφάνι κατέθεσε στις εκδηλώσεις του μνημόσυνου για το μπλόκο της Κοκκινιάς η δημοτική σύμβουλος Κατερίνα Θωίδου. Συνεργείο της Κίνησης μοίραζε τη προκήρυξη που καλεί στις κινητοποιήσεις που αποφασίστηκαν με αφορμή την επίθεση στον Βαγγέλη Παπαμιχαήλ στο Πέραμα απο νεοναζί Χρυσαυγίτες. Ακολουθεί η ανακοίνωση που μοιράστηκε.

 



ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ
Β. ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Φασιστική επίθεση δέχτηκε το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στο Πέραμα, ο Βαγγέλης Παπαμιχαήλ μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Σαλαμίνας και της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ. Φασίστες της Χρυσής Αυγής του είχαν στήσει ενέδρα και του επιτέθηκαν μετά την αποβίβασή του από το καραβάκι από τη Σαλαμίνα. Τον χτύπησαν στο κεφάλι και σε όλο του το σώμα, αφήνοντάς τον αιμόφυρτο και προκαλώντας  μώλωπες, μαυρισμένο μάτι και κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι φασίστες επιτίθενται στην περιοχή του Περάματος και της Σαλαμίνας, σε μετανάστες και αντιφασίστες. Τα τελευταία χρόνια είχαμε την επίθεση στους Αιγύπτιους ψαράδες στο Πέραμα, την εισβολή του Λαγού σε σχολείο του Περάματος, την επίθεση σε αντιφασιστική εκδήλωση στο Εργατικό Κέντρο Σαλαμίνας, τη βομβιστική επίθεση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Σαλαμίνας, την επίθεση σε δημοσιογράφο που κάλυπτε την απεργία της COSCO στο Ικόνιο.

Απαιτούμε να συλληφθούν οι φασίστες που επιτέθηκαν στον Β. Παπαμιχαήλ, να κλείσουν τα γραφεία της Χρυσής Αυγής σε Σαλαμίνα και  Πειραιά, να μπει στη φυλακή όλη η εγκληματική συμμορία της Χρυσής Αυγής.

Το αντιφασιστικό κίνημα που έδειξε τη δύναμή του στα μεγάλα αντιφασιστικά συλλαλητήρια που έγιναν στα πέντε χρόνια της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, στο Σύνταγμα και στο Κερατσίνι, δεν πρόκειται να επιτρέψει να ξαναστηθούν τα δολοφονικά τάγματα εφόδου στις γειτονιές του Πειραιά.   Καλούμε τις αντιφασιστικές κινήσεις, τα συνδικάτα, τα Δημοτικά Συμβούλια να καταδικάσουν τη φασιστική επίθεση και συνεχίζουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΑΖΙ. 

ΚΑΛΟΥΜΕ:
  • Παρέμβαση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο Σαλαμίνας, απαιτώντας να βγάλει ψήφισμα καταδίκης της επίθεσης.
  • Συγκέντρωση το Σάββατο 29/9 στις 6μμ, στη Ακτή Σαλαμινομάχων-Παραλία Καματερού, όπου διεξάγεται κεντρική εκδήλωση του Δήμου για τα Σαλαμίνια, με βασικό σύνθημα “Ανεπιθύμητος ο υπόδικος Λαγός στη Σαλαμίνα”.

  • Ανοιχτή Αντιφασιστική Εκδήλωση, την Τρίτη 2 Οκτωβρίου, στις 6μμ στα Αγάλματα

  • Συγκέντρωση και πορεία το Σάββατο 20 Οκτώβρη, 12μες, στα Καραβάκια Περάματος