ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

ανταρσία στην Κοκκινιά της προσφυγιάς και της αντίστασης

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ . 

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΗ ΚΟΚΚΙΝΙΑ: ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!


ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ
ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ-ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΠΕΜΠΤΗ 17 ΓΕΝΑΡΗ 11ΠΜ  ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Στηρίζουμε τον αγώνα των δασκάλων και καθηγητών για να μην περάσουν οι απολύσεις χιλιάδων συμβασιούχων εκπαιδευτικών που ετοιμάζει η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο που ψηφίζεται την Δευτέρα 14/1 στη Βουλή. Η κυβέρνηση ήρθε μέσα στις γιορτές να περάσει την πιο σκληρή νεοφιλελεύθερη επίθεση που έχει γίνει εδώ και χρόνια στην παιδεία.
Το νομοσχέδιο του Γαβρόγλου, περιλαμβάνει ένα νέο σύστημα διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών στην εκπαίδευση, με βάση το προσοντολόγιο. Ακυρώνει τα επαγγελματικά δικαιώματα που συναρτώνται από το πτυχίο και την προϋπηρεσία, οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς σε ένα συνεχή ανταγωνιστικό κυνήγι τίτλων και μεταβαλλόμενων προσόντων. Με την αναδιάταξη στους πίνακες χρόνια προϋπηρεσίας, χιλιάδες εκπαιδευτικοί πετιούνται στον κάλαθο των αχρήστων αφού μοριοδοτούνται με κάτω από το 50% της συνολικής μοριοδότησης, ενώ ορίζεται «ταβάνι» στους 120 μήνες! Αν περάσει αυτό το νομοσχέδιο -έκτρωμα, χιλιάδες αναπληρωτές μετά από δέκα και δεκαπέντε χρόνια δουλειάς στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, θα πεταχτούν το καλοκαίρι στο δρόμο της ανεργίας.
Πίσω από τις διακηρύξεις για την έξοδο από τα μνημόνια η κυβέρνηση προωθεί  χιλιάδες απολύσεις, την επισφάλεια και τις ελαστικές σχέσεις εργασίας που τείνουν να γίνουν πλειοψηφία στο δημόσιο. Γι’ αυτό ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι κοινός αγώνας για όλους. Την επόμενη περίοδο θα πρέπει να δώσουμε κοινές απεργιακές μάχες για να επιβάλουμε πως δεν θα απολυθεί κανείς και θα γίνουν δεκάδες χιλιάδες προσλήψεις για να καλύψουν τα κενά στα σχολεία, στα νοσοκομεία, στους δήμους σε όλες τις κοινωνικές υπηρεσίες.
Μόνη λύση είναι η μονιμοποίηση όλων, όχι η μοριοδότηση και το προσοντολόγιο.
Η υπόσχεση ελάχιστων διορισμών (4500 στην Ειδική Αγωγή και ακόμη 10.500 σε βάθος τριετίας), που ακόμα και αν φτάσουν να υλοποιηθούν, είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης. Χρειάζεται γενναία χρηματοδότηση στην Παιδεία, μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά αίθουσα, άνοιγμα των σχολικών μονάδων και τμημάτων που όλα αυτά τα χρόνια συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν, επαναφορά του ωραρίου των καθηγητών προ του 2013 επίπεδα.
Καλούμε τους συλλόγους γονέων, τη μαθητική κοινότητα, τους φοιτητικούς συλλόγους σε κοινό αγώνα στο πλευρό των εκπαιδευτικών, για να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών ενάντια στη διάλυση της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας. Παλεύουμε ώστε τα λεφτά να πάνε για δουλειές, αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, για να στηριχθεί η δημόσια παροχή των κοινωνικών αγαθών της Παιδείας, Υγείας, Υπηρεσιών Πρόνοιας, όχι για το χρέος, τους πολεμικούς εξοπλισμούς, την ενίσχυση του κεφαλαίου και της επιχειρηματικότητας.

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΣΚΕΨΗΣ 16/12 .




 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με τη συμμετοχή δεκάδων αγωνιστών και αγωνιστριών, ντόπιων και μεταναστών από την πόλη της Νίκαιας, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου στο Δημαρχείο της πόλης, η ανοιχτή σύσκεψη που κάλεσε η Δημοτική Κίνηση «Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης», με την οποία ξεκινάει τη μάχη για το δυνάμωμα της αντικαπιταλιστικής αριστεράς, εν όψει των δημοτικών εκλογών τον ερχόμενο Μάη.

Τη σύσκεψη άνοιξαν η Κατερίνα Θωίδου, δημοτική σύμβουλος Νίκαιας - Ρέντη με την «Ανταρσία στην Κοκκινιά» και η Τασούλα Δημητριάδου μέλος ΔΣ του Συλλόγου Γονέων 12ου Δημοτικού Νίκαιας και μέλος του Συντονιστικού της Κίνησης. 
Ακολούθησαν τοποθετήσεις από αγωνιστές κι αγωνίστριες, που ανέδειξαν όλες τις μάχες που έχει δώσει το δημοτικό σχήμα τα τελευταία χρόνια. Το λόγο πήρε ο Λεωνίδας Κοντουδάκης, μάρτυρας της δολοφονίας του Γρηγόρη Λαμπράκη και μέλος της ΚΕΕΡΦΑ Νίκαιας, ο Χρήστος Κουγιτέας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα και μέλος ΔΣ του Ν.Π.Δ.Δ του Δήμου (ΚΑΠΗ και Παιδικοί Σταθμοί) εκ μέρους της Ανταρσία στην Κοκκινιά, ο Ασίφ Αλί από την Πακιστανική Κοινότητα, η Εύη Σταμπολή από την ΕΠΑΣ, η Φιλιώ Φραγκάκου καθαρίστρια στο Νοσοκομείο Άγ. Σάββας, ο Παναγιώτης Καλαβάνος μέλος της ΤΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ Β’ Πειραιά και της «Μετάβασης», ο Μάνος Καρτέρης μουσικός, η Μήτση Μπαμπάκου συνταξιούχος εκπαιδευτικός, η Ευγενία Βρούσω μετανάστρια, ο Κώστας Στάθη από την Ομοσπονδία Αλβανικών Συλλόγων και ο Γιάννης Σηφακάκης μέλος της ΚΣΕ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.   

Η πλούσια συζήτηση που έγινε επιβεβαίωσε το πολιτικό πλαίσιο της δημοτικής κίνησης και τις διεκδικήσεις της και βοήθησε όλες και όλους να φύγουν με αισοδοξία και αυτοπεποίθηση για τις μάχες που θα ακολουθήσουν. Στη σύσκεψη κατατέθηκαν προτάσεις για καμπάνιες που θα ανοίξει η Κίνηση το επόμενο διάστημα. Ενόψει της 16 Μάρτη και την παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και του φασισμού, η Ανταρσία στην Κοκκινιά θα πάρει πρωτοβουλίες για τη διοργάνωση μίας εβδομάδας δράσης στα σχολεία, με απεύθυνση στους Συλλόγους γονέων, την Ένωση γονέων, την ΕΛΜΕ και το Δήμο. Πρωτοβουλίες θα πάρει επίσης σε συνεργασία με τα σωματεία της πόλης για τον φετινό απεργιακό γιορτασμό της 8 Μάρτη –παγκόσμιας ημέρας γυναικών, ενάντια στο σεξισμό και τις διακρίσεις. Αποφασίστηκε επιπλέον να κυκλοφορήσει προεκλογικό υλικό (αφίσα και τετρασέλιδο) και να γίνει εκδήλωση της κίνησης και στην περιοχή του Ρέντη. Διευρύνθηκε, το 7μελες συντονιστικό της, με δυο επιπλέον μέλη και τέλος αποφασίστηκε επικεφαλής του ψηφοδελτίου και υποψήφια δήμαρχος Νίκαιας -Ρέντη να είναι η  Κατερίνα Θωίδου.

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 6.30µµ, ∆ΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ Η μάχη των Δημοτικών Εκλογών και η παρέμβασή μας

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 6.30µµ, ∆ΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ  (Αίθουσα Εκδηλώσεων)



Η μάχη των Δημοτικών Εκλογών και η παρέμβασή μας
Οι δημοτικές εκλογές της 17ης Μάη 2019 είναι μια ευκαιρία να εκφραστεί η αγανάκτηση του κόσμου για τους συμβιβασμούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά και για να καταγραφεί ότι όλοι όσοι συγκρουστήκαμε με τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όλη την περίοδο των παλιών μνημονίων, δεν γυρνάμε πίσω στην Δεξιά και την Ακροδεξιά. Μπορεί ο Τσίπρας τον Ιούλη του 2015 να αντέστρεψε το ηρωϊκό ΟΧΙ στο δημοψήφισμα σε ένα χυδαίο ΝΑΙ υπέρ της συνέχισης των μνημονίων αλλά ο κόσμος της δουλειάς, η νεολαία, οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, η φτωχολογιά της πόλης μας αλλά και όλης της χώρας, συνέχισαν να δίνουν μάχες ενάντια στη λιτότητα, τη φτώχεια, την ανεργία, το ρατσισμό, το φασισμό, την καταστροφή του περιβάλλοντος, χτίζοντας έτσι την δικιά τους προοπτική. Με τη συμμετοχή μας στη μάχη των δημοτικών εκλογών θέλουμε να εκφράσουμε το μήνυμα ανυπακοής που στέλνουν αυτοί οι αγώνες αλλά και ότι προχωράμε μπροστά για τη δικιά μας εναλλακτική διέξοδο από τη κρίση, για να μπουν οι ανάγκες όλων μας, ντόπιων και μεταναστών, πάνω από τα αιματοβαμμένα πλεονάσματα για την αποπληρωμή του χρέους.
Από τον Καλλικράτη στον Κλεισθένη, η τοπική αυτοδιοίκηση παραμένει κάτω από το ασφυκτικό έλεγχο της κληρονομιάς των μνημονίων, της επιτήρησης και των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών των περικοπών, που επιβάλλουν ΕΕ και ΔΝΤ. Η απλή αναλογική συνοδεύτηκε με αύξηση του συγκεντρωτικού ρόλου του Δημάρχου και των αρμοδιοτήτων του, ώστε να μπορεί να προχωρά, χωρίς αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων, σε σύναψη οποιωνδήποτε συμβάσεων με επιχειρηματίες, αποδυναμώνοντας στην ουσία το ρόλο που μπορούν να παίζουν τα τοπικά κινήματα ασκώντας πιέσεις στις δημοτικές αρχές.
Οι περικοπές στη χρηματοδότηση των Δήμων που έφτασαν το 60% από το 2012, ποτέ δεν αντιστράφηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αντίθετα έγιναν θηλιά στο λαιμό των δημοτικών υπηρεσιών, με αποτέλεσμα, τη διαρκή μείωση προσωπικού που οδηγεί στην αύξηση των εργατικών ατυχημάτων μέσω της υπερεντατικοποίησης της εργασίας, τις μαζικές απολύσεις συμβασιούχων και την κάλυψη των κενών προσωπικού με την ανακύκλωση της ανεργίας, τη μείωση των κονδυλίων για τη συντήρηση των σχολείων, των δημόσιων χώρων, την περικοπή των δομών κοινωνικής πρόνοιας, τη συρρίκνωση των παιδικών σταθμών με συνέπεια να φορτώνονται ακόμα μεγαλύτερα βάρη στην οικογένεια και κατ’ επέκταση στις γυναίκες.
Αυτές είναι οι συνέπειες των παλιών και νέων μνημονίων που εφαρμόζει η Διοίκηση Ιωακειμίδη στο Δήμο Νίκαιας-Ρέντη. Στο νέο προϋπολογισμό του Δήμου για το 2019, η  κρατική επιχορήγηση είναι η μικρότερη των τελευταίων χρόνων, με αποτέλεσμα τα έσοδα του Δήμου να προέρχονται από δημοτικά τέλη, πρόστιμα και χαράτσια. Ο Δήμος αντί να εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων μετατρέπεται σε εισπρακτικό μηχανισμό και οι κοινωνικές υπηρεσίες μετατρέπονται σε ανταποδοτικές. Η Δημοτική Αρχή μέσα στα τελευταία χρόνια αύξησε τα δημοτικά τέλη, το προσωπικό εξακολουθεί να είναι πολύ λιγότερο από τις ανάγκες, τα σχολικά κτίρια δε συντηρούνται επαρκώς, η κοινωνική πολιτική του Δήμου είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Αντίθετα η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων με αποκορύφωμα την πρόσφατη απόφαση για μετατροπή του ιστορικού κέντρου της πόλης σε «OPEN MALL Νίκαιας» με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, σε βάρος του δημόσιου χώρου, των αναγκών των κατοίκων αλλά και του τοπικού χαρακτήρα της πόλης.
Αντί ο Δήμος Νίκαιας Ρέντη στα χρόνια της κρίσης να αποτελέσει αποκούμπι των χιλιάδων φτωχών, που έχασαν δουλειές και συντάξεις, ακόμη και τα σπίτια τους από τις αρπακτικές τράπεζες, βρέθηκαν στο δρόμο ως άστεγοι ή ακόμη και αβοήθητοι εξαρτημένοι, οι φτωχογειτονιές ρημάζουν, οι γονείς καλούνται να βάλουν το χέρι στη τσέπη για να πληρώσουν τροφεία στους παιδικούς σταθμούς ή να πληρώσουν ακόμη και για τη συντήρηση των σχολείων, οι αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες είναι μόνο με αντίτιμο, οι δωρεάν δομές κοινωνικής πρόνοιας σταδιακά καταργούνται. Τα ΕΣΠΑ, είναι σχεδόν η αποκλειστική πηγή χρηματοδότησης για την υλοποίηση δημόσιων έργων. Τις ελλείψεις στη χρηματοδότηση και σε προσωπικό έρχονται να καλύψουν «φιλάνθρωποι» χορηγοί ή ακόμα και η εθελοντική εργασία των κατοίκων.
Η παρουσία της «Ανταρσίας στην Κοκκινιά» στο δημοτικό συμβούλιο Νίκαιας-Ρέντη, από το 2014 μέχρι σήμερα, έδωσε φωνή και στήριξη στα κινήματα, στους αγώνες και τα αιτήματα του κόσμου απέναντι στην διαχείριση της Δημοτικής Αρχής και την κυβέρνηση, προβάλλοντας την αντικαπιταλιστική διέξοδο από τη κρίση.
Αναδείξαμε από τον Οκτώβρη του 2014, ότι οι πλημμύρες στις πόλεις δεν είναι αποτέλεσμα φυσικών φαινομένων αλλά των περικοπών και της πολιτικής της λιτότητας. Στηρίξαμε τους αγώνες των συλλόγων γονέων και των εκπαιδευτικών ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων, διεκδικώντας κονδύλια για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων. Βρεθήκαμε στο πλευρό των εργαζόμενων του Δήμου, το καλοκαίρι του 2017, που κατέλαβαν το γκαράζ με αίτημα τη μόνιμη και σταθερή εργασία. Στηρίξαμε της σχολικές καθαρίστριες στο αυτονόητο αίτημα της καταβολής των δεδουλευμένων τους και της μόνιμης δουλειάς. Βρεθήκαμε δίπλα στους μαθητές στα σχολεία από την περίοδο του 2014 ενάντια στην καταστολή των μαθητικών καταλήψεων.
Ταχθήκαμε στο πλευρό των εργαζόμενων στο νοσοκομείο Νίκαιας για μόνιμη και σταθερή δουλειά, προσλήψεις και λεφτά για την υγεία, απαιτώντας δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους, δομές πρόνοιας για τους τοξικοεξαρτημένους. Στηρίξαμε τους αγώνες ενάντια στους πλειστηριασμούς. Παλέψαμε για μία πόλη που σέβεται τα δικαιώματα των Ατόμων με αναπηρίες. Στηρίξαμε τις μάχες που δίνουν οι γυναίκες και οι ΛΟΑΤΚΙ ενάντια στο σεξισμό και τις διακρίσεις. 
Ταχθήκαμε αταλάντευτα στο πλευρό των μεταναστών και των προσφύγων, απαιτώντας να ανοίξουν κλειστά κτίρια του δήμου για τη στέγασή τους στην πόλη μας και όχι στα άθλια στρατόπεδα. Δώσαμε τη μάχη για να μπουν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία κόντρα στους φασίστες που μασκαρεύτηκαν σε «ανησυχούντες γονείς». Μπήκαμε μπροστά στη μάχη για να τσακίσουμε τον φασισμό της Χρυσής Αυγής, στην πόλη που γεννήθηκε ο πιο δολοφονικός πυρήνας της ναζιστικής συμμορίας που δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα, με ένα μαζικό κύμα κινητοποιήσεων, που επέβαλε το κλείσιμο των γραφείων της Νίκαιας. Δώσαμε την ίδια μάχη ενάντια στις φασιστικές επιθέσεις σε βάρος των Πακιστανών μεταναστών, απαιτώντας να κλείσουν τα γραφεία-ορμητήρια σε Πειραιά, Πέραμα και Σαλαμίνα. Συνεχίζουμε ενάντια στη σοβινιστική εκστρατεία μίσους που έχει εξαπολύσει η Χρυσή Αυγή, προσπαθώντας να εισχωρήσει στα σχολεία, παλεύουμε για νομιμοποίηση των μεταναστών, ιθαγένεια για όλα τα παιδιά, ψήφο στους μετανάστες.
Η αλλαγή πορείας στο Δήμο της Νίκαιας για εμάς προϋποθέτει μία πολιτική σύγκρουσης με την πολιτική της κυβέρνησης της ΕΕ και του ΔΝΤ.  Για εμάς η λύση είναι η διαγραφή του χρέους, η σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ, κρατικοποίηση των τραπεζών και φορολογία στους πλούσιους. Έτσι μπορούν να γυρίσουν πίσω τα δισεκατομμύρια που έχει περικόψει το κράτος από την τοπική αυτοδιοίκηση, να γίνουν γενναίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με βάση τις ανάγκες, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, κατάργηση δημοτικών τελών για την κατοικία, να διαμορφωθούν δημόσιες και δωρεάν δομές πολιτισμού και αθλητισμού, να μην περάσουν τα 74 ακίνητα του Δήμου στο Υπερταμείο για να τα ρευστοποιήσουν με στόχο να την αποπληρωμή του χρέους, να διαμορφωθούν ελεύθεροι χώροι για τους κατοίκους και όχι για τα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Σας καλούμε να πλαισιώσετε και να στηρίξετε την αντικαπιταλιστική δημοτική κίνηση «Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης», για να ενισχυθεί η παρουσία της στο δημοτικό συμβούλιο και στις γειτονιές της πόλης.
• antarsiakokkinia.blogspot.com • antarsiakokkinia@gmail.com

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Η αλληλεγγύη νίκησε! Συνεχίζουμε ως την οριστική δικαίωση!


Το κύμα αλληλεγγύης χιλιάδων εργαζόμενων σε όλη τη χώρα ανάγκασε το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας να αποφασίσει την αναστολή της προφυλάκισης της 53χρονης καθαρίστριας και την αποφυλάκισή της για λόγους υγείας, μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης στον Άρειο Πάγο. Η λαϊκή κατακραυγή οδήγησε στην αποφυλάκισή της, όμως, το στίγμα της αδικίας στο σώμα των δικαστών (και σε όλο το σύστημα) θα μείνει ανεξίτηλο. Η δίωξη της έφερε στο προσκήνιο τις διακρίσεις που επιβάλει το σύστημα στο δικαίωμα στην εργασία, στις προσλήψεις στο δημόσιο, με βάση μια δήθεν “αξιοκρατία” προσόντων γεννημένων από τα κόσκινα της ταξικής επιλογής που οδηγούν στην ισοπέδωση αλλά και το μαζικό αποκλεισμό χιλιάδων παιδιών της εργατικής τάξης.
Η 53χρονη καθαρίστρια δε ζει στη Γαλλία του Γιάννη Αγιάννη, που καταδικάστηκε επειδή έσπασε μια βιτρίνα για να κλέψει ψωμί, προσπαθώντας να ζήσει ο ίδιος και η οικογένειά του. Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 10 ετών γιατί εμφάνισε απολυτήριο Έκτης τάξης δημοτικού, ενώ είχε τελειώσει την Πέμπτη για να διοριστεί σαν καθαρίστρια. Την ώρα που μεγαλοεπιχειρηματίες και λαμόγια του συστήματος βγαίνουν λάδι, η φυλάκισή της αποτελεί κορυφαία πρόκληση για την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα, για το ίδιο το αίσθημα δικαίου του λαού.
Η εργαζόμενη καθαρίστρια λοιπόν καταδικάζεται στην Ελλάδα της λαίλαπας της Ε.Ε. και των μνημονίων, στην Ελλάδα του «μαζί τα φάγαμε», στην Ελλάδα των πνιγμένων προσφύγων και μεταναστών, των πληβείων των οποίων η ζωή πλειστηριάζεται και φυλακίζεται, ενώ οι μεγαλοκαρχαρίες απολαμβάνουν τον πλούτο που έχουν υφαρπάξει ελεύθερα. Καταδικάζεται σε 10 χρόνια φυλάκιση για ένα πλαστό απολυτήριο δημοτικού στην Ελλάδα, όπου κάποιοι κυρ – Παντελήδες οργανώνουν ρατσιστικό έγκλημα υπό την ανοχή της αστυνομίας μεσημέρι στην Ομόνοια, στην Ελλάδα των προμηθειών στα εξοπλιστικά, των τρωκτικών της Siemens και της Novartis, του επιχειρηματικού και τραπεζικού κεφαλαίου που κερδοσκοπεί σε βάρος του πλούτου που παράγει ο κόσμος της εργασίας και που όλα αυτά παρουσιάζονται περίπου ως αυταπόδεικτη κανονικότητα.
Απέναντί της, η αστική δικαιοσύνη, οι σύγχρονοι Ιαβέρηδες, εξάντλησαν όλη την αυστηρότητά τους σε μια προκλητικά τιμωρητική πράξη κατά του κόσμου της εργασίας, κατά των σύγχρονων Αθλίων. Γιατί αυτή η ποινή μόνο τυχαία δεν είναι. Αλήθεια, σε μία χώρα που πολλοί κόπτονται για τη σχολική διαρροή, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τις κοινωνικές ανισότητες, τα κοινωνικά αίτια της όποιας παραβατικότητας κ.ο.κ. και παίρνουν παχυλά ΕΣΠΑ και προγράμματα «μελέτης φαινομένων» και επιφανειακών «δράσεων εξάλειψής» τους, γιατί ακόμα και σήμερα χιλιάδες άνθρωποι δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν το σχολείο;
Ο λεκές αυτού του κόσμου δεν καθαρίζεται! Καταδίκασαν μια εργαζόμενη μητέρα που προσέφερε τις υπηρεσίες της ως καθαρίστρια για σχεδόν 20 χρόνια και αγωνιζόταν για να ζήσει την οικογένειά της, με τον άνδρα της με 67% αναπηρία. Και όλο αυτό με την απίθανη αιτιολόγηση πως το δημόσιο υπέστη ζημιά από την αμοιβή της καθαρίστριας, άσχετα από το αν η εργασία της παρέχονταν αδιάλειπτα και πως η αμοιβή της ήταν τα δεδουλευμένα της!
Η 53χρονη καθαρίστρια πρέπει να κερδίσει την αθώωσή της, την επαναπρόσληψή της και την επιστροφή των ενσήμων που προκλητικά της αφαιρέθηκαν ! Η κυβέρνηση έχει πολιτική ευθύνη, να μην κρύβεται πίσω από την άδικη «δικαιοσύνη».
Το κύμα αλληλεγγύης που υψώθηκε να δυναμώσει και να ενισχύσει τον ταξικό του προσανατολισμό!
Να πάρουμε πίσω τα δικαιώματά μας, την αξιοπρέπεια και την ταξική μας περηφάνια, να διεκδικήσουμε όλα όσα μας έκλεψαν, όλα όσα μας ανήκουν! Να βάλουμε φρένο στις απολύσεις με την αξιολόγηση-κοροϊδία. Ίση αμοιβή για ίση εργασία, παιδικοί σταθμοί για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς.



Οι κινήσεις περιφέρειας
Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική
Ανταρσία – Αντικαπιταλιστική Αριστερά στην Κ. Μακεδονία
Ανταρσία στο Αιγαίο
Ανταρσία στο Μοριά-Συμπόρευση για την Ανατροπή
Αντικαπιταλιστική Αριστερά στα Ιόνια
Αριστερή Παρέμβαση-Αντικαπιταλιστική Κίνηση στη Δυτική Ελλάδα
Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία-Ανταρσία για την Ανατροπή
Αριστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο
Αριστερή Παρέμβαση στη Στερεά Ελλάδα

Οι κινήσεις δήμων
Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
Ανταρσία στην Κοκκινιά της Προσφυγιάς και της Αντίστασης
Ανταρσία στο Λιμάνι - Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση Πειραιά
Ανυπακοή στις γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης
Ανυπότακτη Καισαριανή Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση
Ανυπότακτη Πόλη-Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση στις γειτονιές Αγ. Αναργύρων Καματερού
Ανυπότακτο Αγρίνιο
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου
Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα
Αριστερή Παρέμβαση στα Γιάννενα
Αριστερή Πρωτοβουλία Γλυφάδας
Αριστερή Κίνηση Μοσχάτου ΑΡΜΟΣ
Εκτός Πλάνου-Αντικαπιταλιστική Κίνηση Ελληνικού Αργυρούπολης
Εκτός Σχεδίου-Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Ν. Ιωνίας
Εκτός των Τειχών – Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση Μαρουσιού
Κίνημα στην Πόλη στου Ζωγράφου
Μαχόμενη Ηλιούπολη
Μέτωπο Ρήξης Ανατροπής στο Δήμο Θέρμης
Μια Πόλη Ανάποδα-Αριστερή παρέμβαση στους δρόμους της Ν. Σμύρνης
Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ ΓΙΑ ΤΟ 2019


ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΡΕΝΤΗ για το 2019
(Τοποθέτηση της Ανταρσία στην Κοκκινιά στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 26/11)
Ο προϋπολογισμός 2019 του Δήμου Νίκαιας Ρέντη δεν είναι ξεκομμένος από τις κεντρικές επιλογές της κυβέρνησης και είναι ένα παράδειγμα που δείχνει  πόσο ψεύτικο είναι το αφήγημα της κυβέρνησης ότι μπαίνουμε σε μεταμνημονιακή περίοδο, που η εποπτεία μπαίνει στο πλάι και οι δανειστές δεν θα έχουν πλέον τον πρώτο λόγο.

Ο προϋπολογισμός τους Δήμου και για τη νέα χρονιά είναι προσαρμοσμένος σε  μία πολιτική φτώχειας και σκληρής λιτότητας, στο πλαίσιο της εξοικονόμησης των πρωτογενών πλεονασμάτων όπως απαιτούν οι δανειστές.

Αν ίσχυαν τα παραμύθια της κυβέρνησης θα έπρεπε η φωτεινή επιχορήγηση των ΟΤΑ από τον κρατικό προϋπολογισμό να ήταν αυξημένη, προκειμένου να αποδοθούν πίσω στους δημότες οι ΚΑΠ, που προέρχονται κυρίως από τη φορολογία εισοδήματος και τους έκλεψαν όλες οι μνημονιακές  κυβερνήσεις για να αποδοθούν  υπέρ των δανειστών και των τραπεζιτών.                          

Φέτος η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ από τους ΚΑΠ που είναι η μικρότερη χρηματοδότηση όλων των τελευταίων χρόνων. Η κρατική χρηματοδότηση μετατρέπεται πλέον σε συμπλήρωμα για την ισοσκέλιση του Προϋπολογισμού των Δήμων, ένα μέτρο που έφερε ο Καλλικράτης και συνεχίζει ο Κλεισθένης.

Στην Πραγματικότητα ο προϋπολογισμός ισοσκελίζεται με το εργαλείο της αύξησης των εσόδων μέσο των δημοτικών τελών, της φορομπηξίας και των προστίμων. Η Δήμοτική Αρχή περιορίζει τις λειτουργικές δαπάνες, συρρικνώνει την κοινωνική της πολιτική, στερώντας πολύτιμες υπηρεσίες από τους δημότες ή μετατατρέποντάς τες σε ανταποδοτικές. Ετσι το Κράτος σταδιακά αποσύρεται πλήρως από την χρηματοδότηση του δήμου, τη στιγμή που εισπράττει ΕΝΦΙΑ, φορολογία εισοδήματος, ΦΠΑ.

Σχετικά με τον προϋπολογισμό του 2019 βλέπουμε πως ότι κωδικός έχει να κάνει με κρατική επιχορήγηση πετσοκόβεται ή παραμένει καθηλωμένος, με αποτέλεσμα μόνο το 26% των εσόδων του Δήμου να προέρχεται από την κρατική επιχορήγηση. Αντίθετα τα δημοτικά τέλη που αυξήθηκαν μέσα στην τετραετία παραμένουν αυξημένα, τα «έσοδα από ανταποδοτικά τέλη και δικαιώματα παρουσιάζουν αύξηση κατά 15%, ενώ σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τα έσοδα από πρόστιμα και παράβολα.

Οι ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ που αφορούν Πυροπροστασία, πολιτική προστασία, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, που αφορούν αγορές κτιρίων -τεχνικών έργων, επισκευές, μελέτες και ειδικές δαπάνες  θα έπρεπε να παρουσιάζουν αύξηση για να πούμε ότι υπάρχει προοπτική τα λεφτά που έκλεψε το κράτος από τους ΟΤΑ να γυρίσουν πίσω, παραμένουν καθηλωμένα.   

Στα έξοδα ΕΞΟΔΑ χρήσης έχουμε μείωση κατά 1 εκατ. στις αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού, άρα θα συνεχιστεί η συρρίκνωση του προσωπικού του δήμου, λόγω συνταξιοδότησης χωρίς να αντικαθίσταται από μόνιμο προσωπικό. Το ίδιο συμβαίνει και με το κονδύλι για τις αποδοχές εκτάκτων υπαλλήλων  (συμβασιούχοι-ωρομίσθιοι).

Όμως οι ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ (Δάνειο του Δήμου από Ταμείο Παρακαταθηκών ) αυξάνονται κατά 0,22%, με αποτέλεσμα ο Δήμος να ακουμπάει στο ΤΠΔ 2.200.000 το χρόνο. Έτσι τα λεφτά των Δημοτών μετατρέπονται σε τόκους και χρεολύσια. 

Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η συντήρηση των σχολείων να είναι ελλιπής, να πέφτουν σοβάδες και να στάζουν ταβάνια, τη συντήρηση και τις επισκευές των σχολείων να αναλαμβάνουν χορηγοί.

Η λειτουργία των υπηρεσιών και ειδικά της καθαριότητας βασίζεται όλο και περισσότερο σε 8μηνήτες του ΟΑΕΔ, που αντιμετωπίζονται ως αναλώσιμο προσωπικό παρόλο που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι Δημότες  κάθε τόσο καλούνται από τη δημοτική αρχή να καλύψουν τα κενά του προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας και πρασίνου με εθελοντική προσφορά εργασίας.  

Η Κοινωνική Πολιτική είναι αναντίστοιχη με τις ανάγκες. Σε περίοδο που η φτώχεια και η ανεργία δεν έχει ξεπεραστεί, οι Δήμοι θα έπρεπε να ήταν αποκούμπι, για το φτωχό κόσμο και ειδικά για τη Νίκαια και το Ρέντη, όπου ο δείκτης της φτώχειας έχει ανέβει. Δέστε μόνο πόσες πολυκατοικίες ή μονοκατοικίες έχουν τη δυνατότητα να βάλουν πετρέλαιο φέτος. Η κοινωνική πολιτική αφήνεται σε ΜΚΟ που κάνουν μπίζνες εκμεταλλευόμενες τη φτώχεια και την ανέχεια των δημοτών.  Υπάρχει παντελής έλλειψη μέτρων ανακούφισης των φτωχών, των ανέργων και των ανασφάλιστων δημοτών. Ανυπαρξία κοινωνικής πρόνοιας για τους τοξικοεξαρτημένους με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται ως σκουπίδια όπως αντιμετωπίστηκε ο Ζακ Κωστόπουλος, που δολοφονήθηκε στο κέντρο της Αθήνας. 

Η επιχορήγηση του νομικού προσώπου, στη διοίκηση του οποίου ανήκουν οι Παιδικοί Σταθμοί και τα ΚΑΠΗ, είναι στα ίδια ακριβώς νούμερα.  Παιδιά μένουν εκτός παιδικών σταθμών, τα τροφεία δεν καταργούνται με αποτέλεσμα ένα μέτρο ανακούφισης των γυναικών που κατακτήθηκε μέσα από τους αγώνες του γυναικείου κινήματος της μεταπολίτευσης αυτή τη στιγμή να υποβαθμίζεται.

Τα αθλητικά προγράμματα εξακολουθούν να είναι επί πληρωμή.
Την ίδια στιγμή 74 δημόσια κτίρια του δήμου μπαίνουν στο Υπερταμείο, προκειμένου να ρευστοποιηθούν για τις ανάγκες τις εξυπηρέτησης του χρέους.   
Το  να μιλήσουμε για αλλαγή πορείας στο Δήμο της Νίκαιας για εμάς προϋποθέτει μία πολιτική σύγκρουσης με την πολιτική της κυβέρνησης.  Για εμάς η λύση είναι η διαγραφή του χρέους, η σύγκρουση με τις πολιτικές της ΕΕ, κρατικοποίηση των τραπεζών και φορολογία στους πλούσιους.
Μετά από τέσσερα χρόνια μαχών μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο θα συνεχίσουμε και στην απεργία στις  28/11 αλλά και στις δημοτικές εκλογές, ανοίγοντας τη συζήτηση με όλο τον κόσμο που αντιστέκεται για το πώς μπορούμε να τα πάρουμε όλα πίσω.